Friday, June 1, 2007

Yanar/yakartop yenilgisine kutlama!

Türkiye'den dönusumde, Serbest Bölge'den satinaldigim siselerle, ic hatlar ucagina binemeyecegimi söylediklerinde acayip sinirlendim. Hem sat, hem de bunlarla ucaga binemezsin de... Ucak kalkmak uzere ve beni bekliyor nerdeyse, dakika degil saniyelerle yarisarak, siseleri 7 Eleven'a birakip, otobusle dönecek arkadasima ucagin icinde hostes daha guvenlik detaylarini anlatirken gectigim gizli sms ise yarayinca, brännboll kutlamalari sanki benim icin yapildi, keyfim yerindeydi, bir gun önce zafer benimdi...

Sabah erken biz kalkmadan, P-O geleneksel yakartoplarinin turnuvasina gitti. Renkli ve eglenceli karsilasmalardan fotograf alamadim, tek kaybi bana o oldu. P-O'da 3 mac sonra elendikleri icin, erkence geri döndu... Yanar/yakartopu hala ben oynamadigim icin, kurallarini tam anlamis degilim. Kisaca biraz beyzbola benziyor. 8 kisilik oyuncularin en az 2 si hanim olmak zorunda...

Aksam kutlamalarini yaptigimiz evsahibi ciftin 2 'si de katilimciydi... Davete katilanlar alinacak ve yapilacaklari paylasmislardi. Bizim eve salata yapmak dustu. Herkes et ve icecegini de beraberinde göturdu...


Ön iceceklerle yenilgi kutlandi, gelecek kazanilmasi zor turnuvalara kadeh kaldirildi, tabiki cocuklara ve araba kullanacaklara alkolsuz cilekli köpuklu icecek verildi.
Carolo'nin 3 tane 12, 10 ve 5 yaslarinda erkek evladi var. 4. de yakisiyor diye, takilmadan edemedik...
Cocuklarin birkismi yemeklerini bile bitirmediler, lastik ziplama matrasinda atlamak icin...
Grupta dunya klasmaninda 13. olan bir badminton oyuncusu da olmasina ragmen yenildiler. 1. olan takimin 2 oyuncusu P-O'nun tenisten arkadaslari, ben de neden onlari transfer etmiyorsunuz, diye cok önemli bir akil verdim...Gulduler....Yemek sonrasi tatlida limeli pay ve tarcinli, elmali muffinler vardi. Onlari kendim yaptigimda tariflerini verecegim. Cok cok begendim...
Bazilarinin sandelyeleri cok rahat degildi verandada, o yuzden sandalye kapmaca gecenin eglencesiydi. Konu ise; bolca hangi vurus, hangi sayi, kim daha ne kadar hizli kossa ne olabilir?idi...
Biz ilk ayaklanan aile idik. Saat 01.00 di eve geldigimizde...

11 comments:

Anonymous said...

Ne guzel! Ne guzel! Orada olasim geldiiii!!!!!

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

senin gibi degerli arkadaslarimizi her zaman bekleriz...

Anonymous said...

ayyy ne guzel soguk soguk, heryer yesillik.. uff dogayi ozledim... gunlerde gecmiyorki?:(( neyse 25 gunum kaldi sonra ver elini Turkiye bol bol havasini koklayip toros'un daglarina cikacagim..

cok guzel bir zaman gecirmissiniz vallahi..

mrl's page said...

Çok kalabalık ve çok keyifli görünüyor fotoğraflar :)
Oynadıkları oyunu çok anlamadım ama bütün gün ve gece konuşulduğuna göre çok heyecan verici olmalı, keşke fotoğraflama şansın olabilseymiş...

Keyifleriniz daim olsun...
İstanbul'dan sevgiler
~mrl~

Anonymous said...

Bugun de Nationaldag olmali? Fotolari bekliyoruz :-)

B5 said...

Havaalaninda satin aldiklarini tasitmamalarina ben de sinir oldum. Ne yapacaklarini bilemiyor bazilari.
Paris te disaridan(sehir merkezinden) aldigim bir 1lt zeytinyagina izin verirken, 30ml dezenfekte el losyonumu aldilar.
Bir defa da(Hamburg) dibinde azicik kalmis Nivea kremimi üzerinde 200 ml yaziyor diye aldilar. 1parmak bile yoktu icinde.
En son tek rujumu koca bavula koyup check in de posetleri kalmadigindan
asagi verdik.
Nihayet kurala biraz alistilar da diger ulkelerde(enteresan Fransa haric!) biraz oturdu bu kural..
Of herneyse, benim icin de cok tatsiz birsey bu..

Neyse Limeli Payi cok merak ettim. Denediginde seni takip etmek isterim,
Sevgiler,

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Derya' ben gördum sizin yaylalari, papazin bilmemnesinde cadirli kamp yapmistik, daga cikmistik, sedir, mese ormanlarini, dag kecilerini, Tarsus selalesini fotograflama sansimiz olmustu...cok guzel yerler cok...

Mrl, tam festival vari bir turnuva, hava da guzel olunca daha da keyifli oluyor...

Zeynos, maaalesef fotograf cekmek icin sehre gitmek gerekirdi herhalde, zaten ne yapilir, ne edilir, nicin kutlamalari gerekir, gibi debatlarla geciyor ikisenedir..Hatta gecen sene Turklerin Eminem Eminem köyumun guzeli, marsiyla bu konuyu ele almislardi, fonda surekli ulusal marslarini bu muzige adapta ederek.. ben de ulan ne bu bizim muzik,Göran Bregovicimsi bir zurna esliginde gibi calininca anansta da Turklerin Eminem marsi diye bahsedilince cok sevinmistim...

b5, aynen öyle isyerinde bahsedince arkadaslardan biri ben gecen hafta gecerken sorun olmadi demez mi! bence tam oturtamadilar bu konuyu...
limeli pay söz söz kesin yazarim..eksiyi seviyorsun demek benim gibi...

Anonymous said...

Biz de Toroslardaniz. Balim, kekigim, nanem hep Toroslardan gelir Italya'ya ;-) Ah bir de pirzola getirebilsem :P

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Zeynos'cum Italya zaten Toroslar'i aratmiyor ki Alpler'iyle, cifte sans seninki...

Açalya said...

Sizin bu kutlamalariniz harika. Dolu dolu geciyor gunler ne guzel.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Acalya'cim bu yilda 1 kez, dogum gunleri de 10 yilda bir oluyor, sadece su son 2 aya denk geldi...Aslinda cok da sosyal sayilmayiz Turkiye ile karsilastirinca...