Friday, July 3, 2009

Yeni Sapigimiz Var!

Cocuklar yuzme dersindeyken kisin kayakla, yazin tabana kuvvet kostugum parkurda bir kadina cinsel saldirida bulunulmus. Artik mp3 dinlemiyorum arkamdan yaklasan adimlari duyabilmek icin. Bazen hic kimseye rastlamadan parkurumu bitiriyorum, örnegin dun sadece birkac kisiye rastladim.Onlar da kosuyorlardi. Dunku olaydaki kurban gec vakit isten eve giden 25 yaslarinda bir kadin. Serce parmaksiz, sasi gözlu sapigimiz umarim ben tatildeyken yakalanir, yoksa yalniz kosmak icin asfalta talim etmek zorunda kalacagim...

11 comments:

Mine said...

Serçe parmaksız ve de şaşı gözlü kaç adam vardır ki! En kısa zamanda bulunur inşallah...

ayçobanı said...

Epeydir ugrayamiyordum sana, biraz Hedikli evde konuk olmak uzere ugramistim ki su son post beni korkuttu. Ammman ne olur dikkat et kendine!! Eminim Isvec Polisi buyuk tititzlikle pesinde olacaktir bu sapigin ama ne olur ne olmaz!!

Ahmet said...

Habibe,
Sitende hoş reklamlar var, Dikkat :) Screenshot'ı
http://www.sofra.com/www.sofra.com/resimler/hu.jpg

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine cok haklisin ama ya aldatmaca filansa, herif numaradan yaptiysa...Tatile buralara yolun duserse göruselim buarada...

Ayca, bir önceki sapik 7 senede bulundu...Umarim ayni olmaz...

Ahmet, dinciler benim siteyi duzenli yokladiklari icin isabetli yer, sagol cok, dun cok guldurdun bizi...Datca'ya gecerseniz göruselim.

ayçobanı said...

7 sene mi!! Amanin!!

ela selin said...

Aman aman dikkat et kendine.
Bayiltici spreylerden filan tasi yaninda.
Hicbir sey yoksa cebinde bir anahtar bulundur silah niyetine...
Umarim yakalamislardir simdiye..

B5 said...

Merhaba;

aramalarin daha ciddi yapilacagini umuyorum. En azindan su Fransa dan cok daha iyi. On senede anca yakalanmis bir sapigin belgeseli vardi televizyonda. Insana biber gazi gibi bir seyler tasima istegi veriyor.

(Yorumlari simdi okudum, yedi sene de pek az sayilmaz :(. Off..) Savunma kurslari bosuna para yapmiyor..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ayca, Özlem ve B5, siz yorum birakmasaniz ben bizim sapigi coktan unuttum, ama dönuste duzenim tamamen bozulmus olacak aslinda...Yakalansa bile yine de önlem almaya devam ya da ormanda tek basina spora son vermem gerekecek...
Bu arada sevgiler Datca'dan hedikliye ugrayan dostlara...

Açalya said...

Aman dikkat! belki sapik Turk`tur de dilinden anlayan biri olarak adamin derdine konusarak da derman bulursun :P
Duduk bulundur yaninda, sprey de...ay hic sevmem oyle issiz yerleri ya, sende de ne cesaret kizim!

Bu arad i.sla.mi .e.v.li.lik reklami ne is ya? dadanmislar inanamiyorum!

ramazan said...

hedik ayn zamanda buğday haşlaması dır.içine biraz mısır fasulye de konur.haşlamanın üstüne ceviz içi eklenip kaşıklanır,yenir.
çocuklar diş çıkarttıklarında diş hediği kaynatılıp komşulara dağıtılır.
güzel bir blog.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Acalya, ben de spor yaparken birileri olsun istiyorum ama maalesef burada tek cikip kosmaya alistim...

Ramazan Bey, hosgeldiniz hedikli'ye, tesekkur ederim bilgi icin blogunuzda daha faydali bilgiler oldugunu da gördum, ben de sizi takibe aliyorum...