Thursday, September 17, 2009

TR'de ekonomiyi canlandirma cabalari!!!

Asagidaki yaziyi bir arkadasimdan kaynaksiz olarak aldim, ben cok begendim. Ben Isvec'e gelirken bir sise sepete koyarak gerekeni yaptim nasilsa, ustelik kendim icmedigim halde, sira siz de...

Foto internetten (antalya.org'dan)

Bu rakı…

Bunu içersen; fabrikası kazanır, dağıtımcısı kazanır, bayileri kazanır, bakkaldan alırsın bakkal kazanır…

manav ve peynirciler kazanır, mezeciler kazanır, balıkçılar kazanır, anason üreticisi çiftçiler kazanır, şişe üreticisi kazanır, nakliyeci kazanır, taksiciler kazanır…

meyhanede içersin meyhaneci kazanır, aşçı kazanır, garson ve komi kazanır…

içtikten sonra kaza yaparsın; kaportacı kazanır, tamirci kazanır, hastaneler kazanır, doktorlar kazanır…

Allah (CC) göstermesin ve gecinden versin amma ölürsen; mezarcılar da tabutçular da imamlar da, çiçekçiler de kazanır…

Velhasıl tüm Türkiye Kazanır...

İçin , ekonomiye can verin…

Türkiye için bir duble de siz için…

4 comments:

Açalya said...

Gercekten cok saglam bir reklammis.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Acalya'cigim, bunun göruntulu videosunu da göndermis bir baska arkadasim feyzbuktan, yaratici ulusuz ne de olsa!

Anonymous said...

Aslinda guzel bir reklam vede akillica.... gerci reklamda oynayan her kisinin asil meslekleride olmadigi cok belli oluyor:))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Derya'cigim ben bilmiyorum reklami, sadece okudum.