Wednesday, March 3, 2010

Otogratik, Demokratik ya da Birakiniz Ne Isterse Yapsinlarci olmak!

Hafta sonu Pazar gunu, Alp 15 kisinin katildigi orta yumusak toplu tenis turnuvasini kazandi. Ögleden sonra eve geldiginde hem heyecandan hem de yarim gunu alan tenis yarislarindan iyice yorgun dustugunden, (2 saat yemekten sonra uyumasina ragmen) aksamki 17.30-19.00 yuzme idmanina gitmeyecegini söyledi. Ben hemen kabul ettim. P-O 'Ege'nin idmani var birlikte gidelim, istersen yuzme' dedi. Hayir, dinlenmek istiyorum, diye israr edince, hemen pek tabiki 'nasil istersen' dedik.

Pazartesi sabahi, okul dönusu yuzme idmani icin esyalarini hazirlarken, bana göz kirparak, bugun de yuzmeyecegim diye, saka yapmayi da ihmal etmedi. Bense hic bir tepki vermedim, adim gibi biliyorum gitmek istedigini...

Sali gunu, yani dun aksamki tenis idmaninda ayagini burkmus, ama görunurde hicbirsey yok...Bugun de okulun acik hava etkinligi var ve yakinlarindaki kayak pistine gidecekler . Bu sabah tutturdu (babasi bugunden itibaren 10 gun ebeveyn izninde, cunku gelecek hafta sömertir tatili) illede ayagi aciyor, evde kalacakmis. Hem de kayamiyacak kadar ayagi aciyormus. Babasi kaymasa bile hareket etsin yumusar aci gecer diye israr ediyor, o gitmemekte direniyor...Ben de aksam tenis idmanin var, ona da gidemezsin cok aciyorsa diye, durum yoklamasi yapiyorum kulagina. Sonra duzelir, gidebilirimli yaniti alinca, ben de babasinin israrina itiraz etmiyorum...Arabaya sadece bir hava degisimi icin binmeyi kabul ettiriyoruz. Daha parkyerini terk etmeden, 'anne, benim kayaklarimi da aldin mi? ben yine de kayip kayamayacagimi bir denemek istiyorum' der demez, hem P-O dan hem benden koca bir AFERIN aliyor...

No comments: