Monday, November 8, 2010

KARINI KADIN BASINA TR'YE GÖNDERME SAKIN!

diye uyarida bulundu, hanim is arkadasim diger arkadasa...Ne yapsak acaba, turizim bakanligi'na filan mi yazsak diye laf geveledim...Yazin kocasiyla 15, 13, ve 6 yasindaki cocuklarini alip gidince cok memnun kalmislar ve 15 yasindaki kizinin israriyla 1 haftalik okul tatilinde2.kez yalniz kiziyla Alanya'ya gitmisti. O kadar cok rahatsiz edilmisler ki dukkanlardan kolunu cekip kizini öpmeye kalkanlardan, kendisine direk gelen abuk subuk tekliflerden bahsederken hala daha etkisinde oldugu kolayca anlasiliyordu...

11 comments:

Anonymous said...

iiiyyyh dogrudur.. diyecek savunulacak bisi yok..ben bile kizlarla tek basimayken cekiniyorum...yanlizken problem degil ama cocuklarla birlikteyken biri gelip cantama yapisirsa naparim, falan gibi senaryolar geciyo aklimdan..butun Turkiye ozlemim uctu gitti simdi..
emine

Anonymous said...

Alışıldık şeyler artık.Duyunca şaşırmıyorum.Birşey diyemiyorum.

cenebaz said...

Özellikle Alanya bu konuda mimli ya. Her sene bir şeyler oluyor orada:(( Gerçekten de savunulacak tarafı yok bu yapılanların.

Selen said...

off, cok kotu, cok! Agizdan agiza kac kisiye yayilacak, boyle bir izlenimi degistirmek icin ne kadar reklam filmi cekseler bos.. cok uzucu..

Açalya said...

Bir de Alanya'nın yarı nüfusu Alman. Böyle bir demografi bile bozulmuşluğumuzu örtememiş. Yazıklar olsun!

zihni örer said...

Bu konuda köklü bir analiz yapmak şart oldu bana!
Evet
, çok haklısınız. Bunun nedenler üzerinde pek duran da yok Alanya'da!
Yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış ya?
İşte sizi korkutan bu nedenler yüzünden Alanya esnafı belki de Türkiye'nin en çok iflas yaşayan kentlerinden biri.
Bunu yazacağım evet, Açalya'nın facebook'da konu üzerinde durmasıyla yeniden canlandı, yaram yeniden açıldı!
Kısa zamanda bir analiz bekleyin benden.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ilginize cok tesekkurler arkadaslar,

Zihni Bey, analizinizi dört gözle bekliyorum...Buarada yorumlarinizi ve blogunuzu hep begenerek okuyorum.

zihni örer said...

Alanya analizim en geç 12 kasım öğleden sonraya hazır olabilir (biraz genişçe olacak).

sessiz de olsa İlginize teşekkür ediyorum. Öyleyse sizi de sol yanımdakiler listesine ekliyorum:) (izninizle)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Zihni Bey, Alanya basta ,Kusadasi ve Sultanahmet esnafinin da geri kalir yani yok...Metropol olmus turistik bölgeler oldugundan sanirim...

Tesekkur ederim, komsu listenizde yer aldigim icin...

zihni örer said...

Siz mesaj bıraktıktan sonra küçük ekler ve düzeltmeler yaptım, ilginize tekrar teşekkür ediyorum:)

Anonymous said...

Gelir gider, yerlesik degil psikolojisi olmali. :o/ Turistik yerler hep boyle.

www.elifsavas.com/blog