Sunday, September 4, 2011

Unutmadan bir inci daha...

Denizden ciktigimda, Alp, arkadaslari Kerem ve Yalin'la yanima heyecanla gelip hayalet var midir, diye sordu. Ben de Tanriya, Allah'a inanmak gibi, deyip gecistiriyorken, Kerem'in" Allah enerjidir , Alp sen neye inaniyorsun" dedigini , ama cevap yerine de kitabini buyuk ciddiyetle okuyan, tanidik bir arkadasin kahkasini ve arkasindan " bir yanit bu kadar iyi olabilir" dedigini duyunca, merakla ve gururla sordum, ne dedi diye. Arkadas da Alp'in"ben yalnizca gördugume inanirim" dedigini ekledi:)

5 comments:

Anonymous said...

He he! :o)))))

www.elifsavas.com/blog

Anonymous said...

Değerli blog kullanıcısı sitenizdeki paylaşımlarınızı ve makalelerinizi ekibimiz olarak çok beğenildi Halı yıkama firması olarak bu paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz. Size tüm blog hayatınızda başarılar diler teşekkür ederiz...

Asortik Krep said...

Çok uzun zamandır yazmıyorsunuz ama sizi merak ediyorum.Umarım iyisinizdir.

Anonymous said...

bende cok merak ediyorum sizi

zeynep said...

bende cok merak ediyorum sizi.