Friday, June 13, 2008

Ataturk'u Sevememek!

Kizi yaka paca tutmus, tasiyorlar...Beyoglu savcisi suc bildirisinde bulunmus...Yorumculardan biri "pektabiki cezasini ceksin" diyor (Hos bu yorumu yapanin ben Ataturk'u sevdigine de supheliyim)...

Ben gercek bir Ataturk hayrani ve bir Ataturkcu olarak cok uzuldum kadinin haline...Cunku o milyonlarin söyleyemedigini acikca ifade etme cesaretinde bulunmus...Hatta en son o milyonlar, Ataturk'u sevmeyenler, en basimiza oturup bizi, pardon yandaslarini refaha erdirmekle mesguller...

Ulkemde olan hersey bana duzenlenmis bir tiyatro sahnesi gibi geliyor...Sonu umarim acikli bitmez!

9 comments:

Esra said...

Canim arkadasim... Turkiye'den sadece 6 ay uzak kalmis olmama ragmen, bu gelisimde farkliligi acikca gordum...
icim aciyor...

Goddess Artemis said...

Bazıları Atatürk'ü sevemiyor, bazıları "Tayyip Bey beni çok rahatlattı" diye beyanat veriyor.

Madem burası demokratik bir ülke(!), ben de "Muhammed'i hiç sevmiyorum hatta ondan tiksiniyorum" diyebilme hakkımı kullanıyorum.

Üstelik bu lafı Atatürk - Muhammed karşılaştırması yapmak için kullanmıyorum. Tamamen kişisel görüşüm.

İnancımla da bir ilgisi yok. Muhammed'in peygamberliğini tabii ki kabul ediyorum, yaydığı dinle ilgim olmasa da. Abdullah'tan olma Amine'den doğma "insanoğlu" Muhammed'in insanlığından, tarzından, tavrından hoşlanmıyorum. Peygamber sıfatından bağımsız olarak.

bliyaal said...

Vatan gazetesi fotoğrafı başka yerden almış, ama kaynağını açıklamamış. İnternete bakınca Atatürk’ü sevmeyen kızın kim olduğunu anlatan bir dinci site buldum. Fotoğraf da oradan alınmış. Bakın kızın hikayesi neymiş.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Esra, yakinda biz de görecegiz demektir. Son gelisimizde tek bir market (Malum BIM)cuma öglen kapaliydi Datca'da ustelik, belki bu sefer ona katilanlar vardir...

Artemis, ben sahsen senin gibi dini göruslerimi asla acik acik söyleyemem...Ama beni taniyanlar bilir, gizli de degil...

Bliyaal, harikasin... verdigin linkte tiyatronun bir baska sahnesi var...Ben de kadini ne ara bayilttip, tasidilar böyle diye, cok sasirmistim, yardimci olan erkek de helali imis, neyseki yanlis anlayanlara belirtilmis...

Anonymous said...

Amin diyelim ama, gazetelerden, tv'lerden seyrettigim ve okudugum kadariyla o kadar cok cogalmislarki, benimde icim aciyor ve yaniyor Esra, ve arkadaslar..:(

Açalya said...

Fotograf eski, 1998 yilindan, hatta o fotografi kullanip Kanada'ya iltica etmis...
Ben de bir Ataturk'cu olarak, sevenin de sevmeyenin de fikrini ozgurce soylemesi gerektigini dusunenlerdenim.

Goddess Artemis'e de buradan selam.

Nihat Akkaraca said...

Şimdilik Datça'dan korkma, Alp & Ege'nin Annesi. kaç yıldır buraya saldırıyorlar ama kale gedik vermiyor henüz.
Yıllar önce gönderdikleri peygamber Mustafa bile şortla geziyor, Turist rehberi gibi...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Yorumlariniza cok tesekkur ederim Derya ve Acalya,

NihaT Abi geliyoruz yakinda , bizim gözumuzle bakalim fark var mi dedikodu yapariz sizinle...

Anonymous said...

Amiable post and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.