Wednesday, June 25, 2008

Okuma Önerisi!

Mac öncesi sinirlere iyi gelecek bir yazi yazmis Sevgili Mine Kirikkanat. Buradan buyrun okuyun lutfen..Ayrica isyerinde arkadaslar sordular, 'kazanip kazanamayacagimizi', tabiki ben de, 'belli olmaz' dedim...

Basarilar Ulusal Takim, kirmizilari giyin haaaa! Birakin o Turk - Islam rengi diye giydiginiz (halbuki benim en sevdigim renktir bu arada) turkuazi, ugursuz geldi bize...


Ek: 26.Haziran...Mac cok guzeldi...Isvecli sibikerker hep Turk takimini , Fatih Terim'i övdu...Ama sans melegi bu kez Almanya'dan yana idi...Sayin Melih Asik da ayni dusunduklerimi yazmis bugun...Tebrikler Ulusal Takim!

6 comments:

Bambi said...

O gece ben kirmizi milli takim t-shirtumu giymistim ve birseyler ismarladik, kapiyi actigimda gelen cocugun uzerinde de takim tshirtu vardi birbirimize bakip br guzel gulunctukten sonra cocuk ne zaman basliyor abla dedi, macin baslamasina daha yirmi dakika vardi :)

Tijen said...

Boşuna dememişler top yuvarlaktır diye...

müzi said...

benim hala moralim cok bozuk. nasil kacti su almanlar elimizden diye. en cok da almanya'daki gurbetciler sevinsin diye istemistim. yazik oldu. ama burada herkes beni tebrik ediyor, turkiye cok iyiydi diye. sanki ben oynadim o kadar futbolu:).
sizin su isvec kanalina ise sinir oldum. futbol sirasinda neden politika konusursun. herseyin bir yeri ve sirasi vardir, di mi ama?
neyse, bizim cocuklar yine de cok iyiydi. gurur duydum.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Bambi, Hollanda yenildiginde ben sana gecmis olsun, TR ile yetiniverin bizim gibi diyecektim ama Beyin belki futbol fanatigidir yazdigima kizar diye sildim vallahi ;))).

Tijen, önemli olan guzel oynamalariydi degil mi, hernekadar 'resultate importate'! olsa bile (Fatih Terim böyle diyormus Italyanca) ..

Muzi, senin postalari okudum, futbol yuzunden cilgin Turk kizlari dedirtmissiniz kendinize gurbette...Dun bir prefosyonel futbol hakemi tanidigimiz, TR nin 10-15 yil önce genc millilerinin cok iyi durumda oldugunu, simdi onlarin ulusal takimda gözuktugunu söyluyor. Umarim bu seferki görunen basari da, TR'de futbola ilgilin pasif degil aktif gelismesine sebep olur. Burada Kurt lobisi cok guclu, her firsatta istedikleri anda medya sayesinde TR'ye kan kusabiliyorlar maalesef...Cunku Isvecliler her zaman zayifin yanindadir, Kurtler de herzaman kendilerini ezilmis azinlik göstermekte cok marifetliler...

Anonymous said...

Alp ve Ege'nin annesi :-)

Isvecli bir arkadasim bana Turkiye'ye gitmek istemedigini cunku kurtlerin orada olduruldugunu soylediginde donmus kalmis ne diyecegimi bilememistim. Insan haklarina aykiri hareket eden bir ulkeye gitmek istemiyormus, cok kurt arkadasi varmis, onlardan biliyormus vs. Ama ayni zamanda da ABD'ye gitmeye hazirlaniyordu. Ben de 'peki bu mentalite ile ABD'ye nasil gidebiliyorsun?' diye sordugumda 'ahh o ayri, ailevi sebepler' demisti!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Zeynos, Isvecliler bildigin gibi,bir de kendilerini cok diplomatik olarak tanimlarlar, di mi...Adamlar 150-200 sene savasmamis, dunya savaslarina hic bulasmamis, 2 tarafa da savas malzemeleri satarak kalkinmis...hala daha da biz satmazsak baskasi satar diye, hem savas endustrisine, hem de savastan kacan siginmacilara en buyuk destegi veriyor...