Monday, September 1, 2008

Karetta Karetta, Muren, Vatoz Ve Daha Neler Neler...

3. Bölüm

Teknik sorunlar cözulemediginden fotograflar sinirli kaldi...Elmas Kizlarla kisa sohbetler söyleydi hep:

-Bugun bizim baliga kadar yuzúp dönecegim, misafirim var karsilamam lazim;

-Kaplumbagayi görduk baliklar saldirmis, gidin isinize pis baliklar diye,Selin kovaladi onlari;

-O kocaman minareleri is ustunde yakaladik dun, bakalim ayni yerlerindeler mi, paletleri takip yuzelim (daha úzaktalar cunku);

-Bugun paletli yuzelim, su direkleri gözuken tekne filanca ünlünunmus ziyaret ederiz bahaneyle...

-Falanca falanca falancanin eski Sovyet kökenli ulkelerden gelen yatili hizmetcileri hep birlikte islerini birakip Kibris'a calismaya gitmisler, dun arkadisimin tum islerini biz yaptik (Protez bacakli, hakikaten yardimcisiz yasayamayacak kosulda), o yuzden cok yorgunum...

En son konu haric bizim tum sohbetler denizdeki yaratiklar ve deniz sevgisi ustune bilgi alisverisi seklindeydi...En az bilen aralarinda ben olunca, bilgiyi alan ben veren Elmas Kizlar oldu...




2. Bölum
Bu fotografi P-O koyun disina cikip, her gun aksatmadigi, 15-20 km kostugu sabah idmani sirasinda cekmis...


Alp'in civileme dalisi...
Datca'ya gelir gelmez dostlarimizi ziyarette gecikmedik...
Alp ve kuzeni Beyza cok cekismeli satranc macinda...

Alp ve dayisi su alti fotofraf makinasina poz verirlerken...Tatilin ortasinda da bozuldu makina...

...

1. Bölum


Geleli bir haftayi gecti. Ben hala 'elmas kizlar yuzme grubu'mla yukaridaki deniz yaratiklari ile danstayim...Elmas kizlarin ortalama yasini kestiremiyorum. Tabiki hanimlara yas sorulmaz. Sormadim. Ama Sadzer, Tipi, Elcin ve Ayhan'in 30-40 yaslarinda cocuklari, Esin'in 2 universite bitirmis torunu var. Ortalama 65-70 lerde diye tahmin ediyorum...Ama görunuste hele denizin icinde siz onlari kizlari ya da torunlarindan ayiramazsiniz...Gecen yil bu gruba hayran kalmistim. Hergun duzenli olarak denize snorkellerini, maskelerini, paletlerini takip giriyor ve son derece tempolu kulacla 1 saat yuzup cikiyorlardi...Bu yil Alp benimle yuzmek istemedi. Ben de yalniz kayaliklara gitmeye tirsdim ve elmas kizlar grubunun 'hadi bizimle gel' davetine sevindirik oldum...Böylece benim yuzme seanslari denizde keyif yapma yerine, denizde ciddi idmana dönustu ve tatilde en cok da bundan keyif aldim...

Simdilik ise dönuyorum, tatil fotografi ve baska ayrintilarla dönecegim...

16 comments:

Anonymous said...

hadii koy su fotolarida gorelim artik...
emine

Eren Derin said...

Ne güzel ne canli fotograflar böyle. Iyi eglendiginiz belli tatilde ;))

Anonymous said...

Tatil gibisi var mı :)
Elmas kızlara da bayıldım.
Sualtı kamerasıyla çekilen tek fotograf bu değildir umarım.
Fotoların ve yazıların devamını bekleriz Hediklim.

Sevgiler

Mine

Mine'nin Gözünden

Nihat Akkaraca said...

Tekrar merhaba, Alp&Ege'nin annesi.

kırmızı şarap ve Nihat Akkaraca...
ayrılmaz bir bütün gibiler. Ama, günde ikibardak. Bu da şaraba olan saygıdan.
Sevdiği şeyi çabuk tüketmemeli insan.
Size ve P-O'ya selam ve sevgiler. Ayrıca Alp & Ege'ye de.

Anonymous said...

Defne'nin dun ingilizce odevinde mektup yazmasi gerekiyordu, bana yazmis mektubu soyle diyor.
"Sevgili annecim gelecek tatilimizin bu senekinden daha iyi olsun istiyorum. Turkiye'ye gidip buyuk anne babami gormek, Datca'da kuzenlerimle scuba diving yapmak istiyorum (snorkel demek istedi heralde)...Butun bunlarda sana bagli.
Sevgiler Defne"
Hala Datca'nin buyusunde..
emine

Nihat Akkaraca said...

Emine Hanım, çocuk haklı galiba...

Alp ve Ege'nin Annesi said...
This comment has been removed by the author.
Alp ve Ege'nin Annesi said...

Emine, Eren Derin'in Annesi, Mine
fotograflar bozulan bilgisayarda,su almis makina da Kanada'ya geri gönderildi...

Nihat Abi, siz geleceksiniz diye hep evde sarap bulundurmaya calistim ama herzamanki gibi yogundunuz, saglik olsun seneye diyelim yine...

Teyzesinin Defne'sine Nihat Abi cevabi vermis zaten...Alp te onu sayikladi:- Defne ne zaman geliyor diye...ustelik hep arkadaslari da olmustu...Ama kuze(i)nin yeri baska demek

Geveze Kalem said...

Ah tatil... Ne güzelmiş, ne güzel geçmiş sahiden...

Sualtı fotoğraf makinesinin bozulması bir kayıp olmuş bence. Bu sene benim de aklımdaydı bu aktivite ama gelecek sene mutlaka alıp, sualtı fotoğrafları çalışacağım.;-)

Sevgiler...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Baris'in Annesi, su alti kamerasi Olympus'un yeni bir kompakt modeliydi, geri gönderdik faturamizda yok, bakalim nasil sonuclanacak...
Benden de sevgiler...

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Sevgili Habibe,
iyi dileklerini Nihat Abi'nin blogunda okudum. Çooooookkkk teşekkürler.
Sevgiler

Anonymous said...

Harika bir tatil gecirmisinize benziyor habibe... fotograflara bayildim:)

Unknown said...

Bu seneki en buyuk hayalkirikliklarimdan biri seninle yuzyuze tanisamamak... :o(

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Aysegul, baska guzel haber de bekliyorum senden...Hic bir sey icin gec degil unutma...

Derya, haklisin cok guzeldi...

Elif'cigim, Datca'ya firsat ayirabilsen sadece beni degil seni seven Nihat Abi'yi de mutlu edeceksin...

Anonymous said...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Maalesef Sevgi, buraya bile yetisemiyorum artik o yuzden facebookta kayitli oldugum halde girip bakamiyorum, yine de Habibe Unal olarak kayda alabilirsin, sevgiler