Wednesday, September 10, 2008

Yildiz Savaslari Muzesi'ne Gezi

Bizden yaklasik 100 km uzakta Ö-vik'de gecici Yildiz Savaslari figurlerinin sergilendigi muzeye gittik hafta sonu. Genclik yillarini gecirdigi sehri gezdirmek istedi Anna bana. Biz gruptan ayrildik ve kisitli zamanda sehri birlikte turladik...
Ilk önce kayakla yuksek atlama pistine ciktik. Bazi sporcular idman yapiyorlardi. Ben hep riskli bulurdum bu sporu, halbuki atlama pisti hicte öyle urkutucu degildi. Sporcular yerden 2-3 metre kadar yukselerek uzun atliyorlarmis. Pist hamile bir kadinin karni gibiydi...
Basari kari bekleyerek gelmiyor, yazin bile islatilmis hali pistte idmandaydilar...
Pazar gunu kapali, sehrin unlu butiklerinin oldugu parke tasli cadde bana artik Tr de rastlamadigim eski sokaklari animsatti...
2 saatte muze ziyaretleri sona eren koca ve cocuklarimiza geri dönduk. Muze önundeki oyun parkina dogru dördude dörtnala kosuyorlardi... Biz erken dönmek zorundaydik, cunku komsumuz Roky'nin dogum gunu partisinin sonuna, sonra da pazar gunu tenisimize yetisecektik...

6 comments:

Goddess Artemis said...

Bir "Star Wars freak" olarak, müzeden fotoğrafları bekliyorum, istiyorum!!!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Inanilir gibi degil tutkun Artemis'cim...Ben muzeye girmedim bile o kadar alakasizim ki...Fotograf yok ama videodan seyrettim...Cok karanlik kisa bile olsa Dark Vader li bölum ilginc olabilir...Sevgiler...

Lapis lazuli said...

Bu yazdan bizim de cocuklarla bir muze animiz var (bilirsin ROM) 11 de basladik, saat 5 te gezmekten biz bittik , muze bitmedi...Sen iyi kacmissin :)

Anonymous said...

Canan bizim ROM maceramiz cok komikti. Ablaminkiler dinazorlari bizimkilerde oglanlara inat daha once gordukleri kuslari gormek isteyince iki gruba ayrildik, halbuki bi onceki gidisimizde dinazorlari gormemislerdi. daha sonra hemen yemek istiyoruz yorulduk sikayetleri ve mizildanmalari basladi, bizde bir 5 sene muze yok sizlere diye ayrilmistik oradan. Bir suru cocuklar icin halbuki aktivite vardi icerde. Ablam onun icin kacmistir gitmemistir muzeye...

Lapis lazuli said...

Baktik baktik, dolandik dolandik ne kuslar ne dinazorlar bitiyor Emine! Bizimkilerde bikmak ne, herseyin basinda didisinin didisini anlayana kadar beklediler, agac olduk biz bir de.
Aynen ben de cocuklar muze dedi mi, yok 3-5 sene muze falan diyorum, kaldiramam bir daha ;-)

Anonymous said...

güzel yazı olmuş saolun.