Friday, December 12, 2008

Alp ve Ege'nin Odasini Yeniden Düzme

calismalari yaparken nette yeni bloglara rastladim. Noel ve yeni yil tatili icin TR den cok sevdigim kuzinim geliyor...O bahaneyle ne zamandir yenilenmesi gereken cocuk odasini acilen yeniden boyaalti kagitlayip, badanalamaya karar verdik...Yine tembellik yapmazsam eski-yeni fotograflarla blogda paylasmaya calisirim...Sevgili Zeynep, nicin eskisi gibi Isvec geleneklerini blogda paylasmadigimi soruyor...Cunku evde cocuklarla birlikteyken aliskanlik olarak bilgisayarin basina asla oturmuyorum, onlar uyuduktan sonrada TVde (kanal+) film kanallarinda iyi filimler bulup, eski-yeni, hatta önceden gördugum filimleri baska gözle, seyrediyorum...

Bugun Alp'in okulunda Lucia kutlamasi vardi...Noel Baba kiyafetleri ile sarki söylediler...Ögrencilerin yaptigi Lucia cörekleri yiyip, kahve ictik...Birazdan is yerinde de (bir arkadas evinde yapip getirmis) ayni cöreklerden yiyecegiz...Yazdan beri korudugum kiloya en az 3 kilo eklenecek kesin bu önumuzdeki Noel tatilinde...

2 comments:

Mine said...

Lucia çöreklerini geçen yıldan hatırladım. Ne çabuk geçiyor zaman... Bu arada çocuklarda büyüyor.

Not: İşyerimden yorum göndereyim demiştim ama gönderemedim sanırım.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sorma Mine! Hem de cok cabuk...