Friday, December 19, 2008

Biz Noel ve Yeni Yil Tatiline Giriyoruz...

Tam 18 gun...Dun okulda Noel sovu vardi...Alp'in ögretmenine gecen hafta ödev dosyasi gelmedi dedim...O da ödev yoktu, bugun de yok, yani tatil boyunca hic birsey yapmak zorunda degiller dedi, gözleri parlayarak...Ödevleri cok kolay, olsa da fark etmezdi...Evde boya badana isi cok yogun devam ediyor...Yarin kuzin geliyor. Aksama kucuk eltilere hediye degistirmeye davetliyiz. Kucuk bir noel partisi yapilacak...Simdiden belki yazamazsam diye, herkesin yeni yilini kutluyorum, kutlayanlarin Noel bayramini da...

6 comments:

Mine said...

Ben de sizlerin yeni yılını kutluyorum. Sevgiler!

Punto said...

Epeyi bir zaman var yeni yıla ama ben de yeni yılın sağlık ve mutluluk getirmesini diliyorum.

Anonymous said...

Ben sizleri hiç tanımıyorum ama blogunuzu çok severek bakıyordum.Uuzun suredır fotoda yok .inşallah bir terslik yokdur .
Allah uzun ve sağlıklı ömür versin hepinize .
Liebe Grüsse
Asli :)

cenebaz said...

Ben de senin ,eşinin ve Alp'le Ege'nin yeni yılını kutluyorum:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine, Akin Abi, Asli ve Cenebaz iyi dilekleriniz icin cok tesekkur ederim...

Anonymous said...

Biz eşekkür ederiz . Hepinize daha nice mutlu yıllara .Bu arada yenilenmiş odalarının boş hali bile çok güzel olmuş.Keşke onun yarısı kadar benim bi odam olsaydı çocukken ..
Allah uzun sağlıklı ömürler versin çok sevili bir ailesiniz.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER ..
Aslı