Wednesday, October 28, 2009

Yürüyorum!

Bir araclik dolgu, nehire dusene atilacak can simidi,

Uzakta gözuken yuksek bina, geri dönecegim nokta...

Göruntude: bebek izni kullanan bir baba, kosan, yuruyen genc-yasli,


Agaclarin yapraklari coktan cimlerin uzerinde, kestirme yaptigim park,



Bu köseden hemen asagiya nehir kiyisina iniyorum, solda park...
.
.
.
Gecen bahardan beri hergun hareket ediyorum. Yillardir sadece tatil gunlerinde yaptigim sporu, artik aylardir hergun yapiyorum. Fark mi? Hic olmayan ve atmaya kiyamadigim Alp ve Ege'den önce alinmis pantalonlarimin fermuarlari ilk kez kapandi...Yaptigim ise, sadece hergun en az 45 dakika yurumek. Dun ve pazartesi evde cocuklarla oldugum icin yuruyus yapamadim. Bugun P-O evde, ben de hem ise yuruyerek gelebildim, hem de resimlerini gördugunuz, isyerinde hergun ögle tatilinde yaptigim, nehir kenari yuruyusumu yaptim. Eve de yuruyerek giderek, 2 gunun acisini cikaracagim.





7 comments:

A. said...

Nehire düşene atılacak can simidi ve bebek iznindeki baba olayı ...Aşmışlar artık ...Bi açıklama yapamıyorum
Sevgiler
Ashley

Anonymous said...

Bravo Habibe...sakin ara verme.
Bu arada ben de P-O'nun GPS'li training saatinden aldim. Faydasini gorecegim insalah. Bu hafta sonu 1/2 maraton kostum Niagara'da.
Seneye P-O'yu da bekliyorum.

Levent

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Asli, cok dogru, darisi bizim memleketin basina...

Levent, P-O gunlerdir sorup duruyordu, noldu Levent'in maratonu diye, yarim kosucagani duydugunda dogrusunu yapar demisti, cunku gec basladigini dusunuyor antremanlara...Seneye bakarsin biz de Emine'yle yarisini kosariz siz tam maroton kosarken :)))). Saat cok iyi motivasyon, gule gule kullan, ben de yaz icin denizde yuzerken kullanilandan istiyorum...

Mine said...

Hergün bugün yürüyeceğim diyorum ve yine evde köskös oturuyorum. Ne olacak benim halim :(

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine, yasadigin bölge uygun mu bilmiyorum ama söyle baslayabilirsin: alisverise - ise yuruyerek git-gel, binalarda asansör kullanma, her yarim saatlik duzenli-hizli hareket icin 2 puan ver, haftada 12 puan hedefle. 45 dak yuruyus 3, kosma 4 puan gibi...Sonra hedefi duzenli tutturursan kendine hediye al, guzel bir kosu- yuruyus ayakkabisi, ya da iyi marka teri hemen kurutan fonksiyonel giysiler gibi...yine spora tesvik eden turden...Sevgiler

ayçobanı said...

Tebrik ediyorum ve gurur duyuyorum!! Artik yasam biciminin bir parcasi bu yuruyusler, harika!!

Ben de bir suredir sabahlari 6:30'da evden cikiyorum, 6:45'den 7:45'e kadar yuzuyorum. Taze sabah ekmegi ile birlikte (Mario icin, ben musliciyim, o Nutellaci) eve donuyorum Yuzdugum gunler oyle verimli oluyorum ki. Moralim yukek oluyor, herseyi yapabilecek gibi hissediyorum. Henuz pantolonlarda bir degisim yok :( Ama sabirliyim :) Vazgecmek yok!!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ayca, tebrik ediyorum, bir saat yuzme! cok harika, hele havuzda, pestilini cikarir adamin...

kilo degismiyor, bedenler ayni uzun sure kesin biliyorum, bunda yaglar azalirken kaslar buyuyorun etkisi cok, bunu ciddiye al, ben degil uzmanlar söyluyor, ama önemli olan vicdanen rahat olup yedigim ictigim cok mu oldu sitiresi yasamamanin verdigi keyif :), hele saglikli muslili kavalti olunca, daha birsuru guzel seyler yeme sansin da var gun boyu...