Sunday, November 29, 2009

Anneye maymun denir mi oglum?!

Isvecli bir futbolcu icin Ispanya liginden mac seyrediyorlar. Tam uyku vakti, yuzmeden geldiler ustelik yeterince yorgunlar. P-O'da onlarin tarafinda tabiki. Baktim kisa sureyle yetinmiyorlar, hisimla kalkip TVyi kapattim. Homurdanarak tuvalete oturan Ege;

-'Cilgin maymunsun' dedi bana sakin sakin.

-Anneye maymun denir mi oglum, dedim.

lafi agzima tikarcasina:

- Sen bize essek dersen tabiki denir, dedi .

-Ben size esek degil sIpa diyorum, yani essek yavrusu anlaminda diye isveccesiyle aciklamaya calistim artik.

4 comments:

beste said...

sevimliymis cilgin maymun:) ustelik kendi icinde cok saglam bir mantigi var sipa ve maymun:) cok guldum:)

Anonymous said...

kucuk sipaya bak sen...teyzesi yermis onu soyle..

Selen said...

Cilgin maymum iyiymis gene. Benim kizim bana kizdiginda "Sen hic guzel bir anne degilsin" demisti de cok bozulmustum.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Beste, ben de her seferinde kopuyorum ama ona da cok bozuluyor SIPA...

Teyzesi, söyledim bile...

Selen, hosgeldin! Bizimkilerden bir de Isvecceden Turkceye direk cevirdikleri ve de Turkceleri kisitli oldugu icin bolca 'kotu anne'lafi isitiyorum :(.