Wednesday, November 19, 2008

Kic göstermek ayipsa!

Alp ve Ege ne zaman simariklik yapsalar, bana ya da birbirlerine dönup kiclarini salliyorlar...Oglum yapma-etme, bu TR de kufur sayilir, dediysem vazgeciremedim ve sonunda bu aksam:

- Arsenal'li bir Ingilizi, Istanbul'da kötu bir Turk böyle yaptigi icin öldurdu, deyince Ege hemen panikleyip:

- Ayakkabimizi nasil bagliyacagiz o zaman?

Alp de ciddi ciddi özenle yere oturdu ve ayakkabi baglama denemesi yapti ve:

- Iste böyle baglamaliyiz! dedi

Ben de kahkayi bastim tabiki...

4 comments:

Asortik Krep said...

Süpersin :) Yüzümde gülümsemeyle yazıyorum bunu..

Mine said...

Sen bu maceraları hep yaz olur mu? İkisine de görmeden bayıldım ben:)

Eren Derin said...

Pratik zeka buna denir herhalde ;)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Arkadaslar, sagolun...bu komik ya da anlamli konusmalari hemen kaydedmek istiyorum, ama herzaman uygun olmuyor, dun örnegin onlarla birlikte uyuyakalip, sabah onlardan sonra kalkabildim yatakdan...
Su anda TV de film kanallarindan uyari anonsu yapilirken, ikisi birden boksu birakip pur dikkat dinledi:
-Bu program tum aile icin uygundur!
u duyar duymaz Alp:
-Bosver Ege bu bebeklere göreymis! dedi...
Koltuk, sehpa, hali, parke ustunde guresip boksa devam ediyorlar su anda...