Thursday, November 27, 2008

Kim Kimin Istedigine Karar Vermeli?

Dun Alp birazcik hasta gibi oldugu icin evdeydik. Sabah sabah EuroSport'ta komik ya da tehlikeli olan spor göruntuleri vardi. Kahkaha ata ata seyrederken, motor kross basladi, ben hemen ekledim:

- Ben cocuklarimin böyle sporlari yapmasini asla istemem...

Daha m'yi bitirmeden Ege, son derece ciddi agzima lafi yapistirdi:

- Biz istiyorsak, biz karar veririz, sen degil! dedi yuzume ciddi ciddi bakarak...

Hayyydaaa guler misin aglar misin, daha 5 yasinda veletten aldigim yanita bak dedim, icimden...

3 comments:

Delfina ; said...

bak sennnn :) şimdiki çocuklar alem yaw :)))

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Biraz dönüp maziye bakarsan, aynı konuşmaların benzerlerini annenle yaptığını hatırlayabilirsin sanırım. Zaman geçtikçe (yaşlandıkça) bir zamanlar annemde sinir olduğum huyların hepsini kendimde görmeye başlıyorum. Genler böyle bir şey mi acaba??
Sevgiler

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Delfina, Ege babasini ikna etmis mini motorkross almasi icin, tepkisi o yuzdenmis, ama biraz zor satinalinir o motor, kim karar verirmis görur o da :)))..

Aysegul, haklisin, hep ayni aslinda belkide unutuluyor, biz neler dedik kimbilir...Genlere gelince Ege'nin ki babasindan geliyor, Alp'e de benden gecmis, simdilik tespitim...