Friday, May 22, 2009

PilatesWorkout


Pilates: Pilates: Balance Ball Workout

7 comments:

ela selin said...

very inspiring:))
ne zamandır var aklımda şu pilates olayı. kilolar başka türlü gitmeyecek zaten. bir de gerekli zaman ve enerjiyi bulabilsem.. bahane pek çok.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Özlem, hic acele etme, ben bile daha baslayamadim bu zImbirtiya...Noah Deniz'i bolca emzirip her firsatta bebek arabali yuruyus, en iyi kondisyon sizin icin simdilik...

Ben artik alinip kullanilmayan aletlerden biktigim icin izin vermedim, P-O da arkadasindan ödunc aldi, deneyecegiz, eger kullanabilirsek basliyacagiz duzenli olarak :)))

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Pilates özellikle karın bölgelerinde çok başarılı sonuçlar veriyor. Sen denedin mi diyeceksin?? Once upon a time :)) Bu sıralar tembelliğim üzerimde

Suleyman Ve Ben said...

Merhaba Alp ve Ege'nin Annesi,

Joseph H. Pilates dedi:

Physical fitness is the first requisite of happiness.

Cok dogru degil mi?

En mutlu pilates gunler :)

Suleyman ve Ben

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Aysegul, isgunleri ögle tatilinde 40 dak yuruyus, hafta sonlari da 5,7 km kosuyorum, ama bu bölgesel hareketleri yapmaya useniyorum :(

Suleyman ve Esi, bence de cok dogru demis...Pilates'in isim babasini da ögrendim sayenizde, tesekkur ediyorum...

Sofie said...

Hejsan!
Tack för paminnelsen. Det var rætt længe sedan jag besökte Yerbatan Sarnıcı men hade inte med stællet i planerna förra gangen da jag tog mina förældrar pa en sightseeingtur da vi hade sa mycket annat i planerna, men nu ska det bli av. Ligger ju sa næra Ayasofya sa det ær ett maste.

MVH
Sofie

Anonymous said...

Bilmem simdiye kadar hic pilates'e ilgi duymadim belki ben daha cok hizli sporlardan hoslandigimdan; squash ve tenis oynuyordum gerci son 1 yildir fulltime calistigimdan basimi kasiyacak vaktim yok, cocuklar koca, trafik:))