Friday, March 23, 2007

Okul otobusu kaza yapti!

Bu sabah erken ise geldigimde, internette buranin bölgesel gazetesinin ilk haberini görunce hemen detaylarini okudum. icinde 3 ögrenci olan okul otobusu bir özel otomobile carpmis ve kazada yaralanan olmamis. Kesinlikle emniyet kemerli olmalarindandir.


Bu ulkenin en sevdigim yanI bu. Trafik kazalarinda ölumu ve agir yaralanmayi sifira indirme hedefleri. Alkolikler disinda bir bira bile icip direksiyon basina gecen birine rastlamadim. Herkes tedbirini aliyor ya bisikletle eve dönuyorlar ya bir yakini gelip aliyor yada araba kullanacak kisi icki icmiyor. En son is yerinin yemeginde birkaci alkolsuz bira icmisti cunku araba kullanmak zorundaydilar..

Ayni zamanda Turk gazetelerinde ki haberde ise Ferrari li zengin cocugunun sucu basindan sagmak icin direksiyonda olmadigi iddiasi ile direksiyonda kim vardi anketi!

Ben ulkemi yine de seviyorum..

3 comments:

Açalya said...

Avrupa'li bir baska oluyor gercekten de. Akdeniz ve Dogu Avrupa ulkelerini saymiyorum. Trafik konusunda cok hassaslar. Benim esim Alman olmasina ragmen, kirk yilda bir bardak bira icer, o da ben icki icmiyorum ve o 1 tane icse de arabayi kullanacak olan ben oldugumdan dolayi. Ikinciyi ictigini hic gormedim ve birinciden sonra da direksiyona gectigini hic gormedim.
Bugunku haberde de hem ara sokaklarda araba icinden ates acmislar havaya hergeleler, bir de polis ikazina durmamis, kacmislar, polise de ates acmislar, surucu 140 promil alkollu cikmis, 3 ayri suctan araniyormus, arabadan da eski pop star Bayhan cikmis..iyi mi! topluca boylelerini bir adaya terkedeceksin...rehabilite de edilmez bu hirbolar!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Bugun haberleri okuyamadim dogru durust, o yuzden sinirlerimde bozulmadi.Iyi ki birinin cani yanmamis. .

♥ KNITTING ART said...

Bu güzel SAYFA ve paylaşımlar için
teşekkürler.Farkları farkedenler'den "görüş" okumak ta çok keyifli doğrusu.Tekrar görüşmek üzere, SEVGİLER. Mine