Monday, March 26, 2007

Terörist basina "Sayin" demek!

Isvec´e ilk ziyaretimin Turkiye dönusunde ic hatlarda yanimda oturan bir ögrenciyle baslayan diyalogda bana nereden geldigimi sordu. Bende "Turkiye" diye cevap verdim. Bana Turkiye'nin kendisine "Mr. Öcalan'i" hatirlattigini söyleyince bende öyle bir kukredim ki "O Mr. degil, terörist" deyince, önumuze yeni yerlesmis olan, kuyrukta esimin Isvec'in unlu bir ralicisi oldugunu söyledigi adam da bir dönup bakti. Hele yanimdaki cok bilmis havalarindaki genc yolun devaminda birak agzini acmayi beni görmek korkusuyla kafasini bile cevirmedi.

Ben bu diyalogda 2 Isvec vatandasina herifin terörist oldugunu ögrettim. 8.999.998 kisiye kim ögretecek onu bilmiyordum ama dun sunu ögrendim:

Ben bilgisayarin basindayken, teletekste "Öcalan'a Sayin a savciliktan takip diye haberi esim yuksek sesle okumaya basladi(Isvecce). Ben yine bir hisimla odadan ciktim ve evet kendisi teröristtir. Sayin olamaz diye yine kukredim ve esimi de susturdum. 8.999.997 kisi ise terörist oldugunu tekrarlayan bir es yada yakinlari olmadigi icin Turkiye'de "Sayin" dendigi icin sorusturma acan savcilarin oldugunu ögrendiler.

Ben ulkemde birilerinin ulkemin altini kazdiklarindan supheleniyorum.

5 comments:

Açalya said...

En basta geleni de Tayyip!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sevgili Acalya o konuda mutabikiz..

cenebaz said...

BUnların hepsi birbirinin hınk deyicisi de ondna oluyor. Ülke sahipsiz kaldı. Tek dertleri ceplerini doldurmak ve rejimi yıkmak. Bu amaçlarını gerçekleştirmelerine yardım edecek herkesle deyandaş oluyorlar. Bunlar yeri gelir o teröristbaşını bile elleri ile salıverebilirler.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sevgili Meslektasim,
Benim de kizdigim gundeme gelen konuyla adamin daha da guclenmesi. Yani magdur durumuna dusurulmesi ve Avrupa'nin Tayyip'e inceleme acan Turkiye'yi algilayisi. Ziyaretin icin tesekkur ederim.
Görusmek uzere.

Anonymous said...

ACELYANIN EN BASTA TAYIP DEMESI BENI SINIR ETTI.BENIM ICIN HICBIR ANLAM IFADE ETMEYEN ABDULLAH HAKKINDA DOGRU SOYLUYORSUN.ACELYA SENELERDEN BERI TURKIYUEDE YASAMIYOR NERDEN BILIYORMUS O .ULKE SAHIPSIZ KALMISMIS BUNDAN ONCEKILER SAHIP CIKAMADILAR OCALANI KORUDULAR ADAMA KRAL GIBI BAKTILAR