Friday, March 30, 2007

Välkommen Wilma!

Alp ve Ege'nin amcasinin bir kizi daha oldu. 3700 gr 51 cm cok guzel ve saglikli bir bebek. Adi Wilma ve yandaki fotofrafta da babasinin kucaginda uyuyordu.
Annesi emzirdikten sonra gogus ucuna deniz kabugu koydu. Gogus ucunun kurumamasi ve yara olmamasi icin hastaneden vermisler ve Norvec bulusuymus. Cunku ucuna konulan diger tektil urunler nemini aliyormus. Ben bugun kucagima alamadim cunku is donusu ziyaret ettik ve daha 3 gunluk, ama Pazar gunu bize vaflor yemege gelecekler o zaman kucaklayacagim tatli Wilma'yi. Hosgeldin tatli melek!

3 comments:

Açalya said...

Hosgelmis Wilma, cok tatli masallah! Deniz kabuguna takildim kaldim! ne guzel bir bulus, ne tip bir deniz kabugu merak ettim, klasik deniz taragi seklinde mi? hani istiridye kabugu gibi yani?

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sevgili Acalya, biraz evvel gittiler bizde vaflor yedik, aslinda sana resmini göndermek istiyordum, ama eltimin göguslerinde yara oldugu icin evlerinde emzirmeyi istedigini söyledi, fakat resim icin bana ambalajini bulacak.Bildigimiz huni yada yuvarlak piramit seklinde olan kabuklardan 3 cm capinda.

cenebaz said...

Wilma'ya uzun ve sağlıklı bir ömür. Analı babalı büyüsün inşallah.