Thursday, May 22, 2008

Avrasvizyon!

39 ulke katiliyormus. Yugoslavya, Rusya, Cekoslavakya bolunup, hep birlikte nerdeyse 30 ulke olusunca, dogrudur...Dun yarifinale göz attim, TR'yi oylarken yanlislikla Ukrayna'ya bastim, o yuzden birkez daha oylamak zorunda kaldim. Finalistler belirlenirken Isvec'li sibiker, son 3 icin tahmin yaparken Turkiye'yi de farketti "TR'de var daha" deyince, cok hosuma gitti...Olasiligi yok gibiydi finale gelmemesi icin...Fakat bizim grubun kazandiklarindaki tepkisi digerlerine göre pek farkliydi...Pek bir ciddiydiler, herkes havalara hoplarken bunlar kazik gibi baktilar kameraya, mutlaka kafilede hoslarina gitmeyen birseyler oldu, ya da Erovizyonu sevmediler...Artik bu Erovizyon'un adini degistirip Avrasyavizyon ya da Avrasvizyon yapsalar iyi olur. Ulkelerin nerdeyse 1/3'u Asya'dan...

Not: Parcalarini sevmeseydim, benden sadece Tr diye oy alamazlardi...Iyiydiler, umarim finalde de basarili olurlar...

7 comments:

ayçobanı said...

Yayinlanmadi burada :( Anlamadim neden!! Oysa ilk yari finali sali gecesi yayinlamislardi!! Haaala dinleyemedim bizim su "cool" sarkimizi!! * Azerbaycan bile yarisiyor artik, sonra Israil!! Saniyorum cografi degisiklikler söz konusu dünyada sadece ben bilmiyorum ;))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ayca, mutlaka yayinlanmistir, biliyorsun Avrupa bizdekinden daha fazla önemsiyor. Özellikle Isvec'te cok önemli. Devlet'in 1. kanali verdi...

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Eh bizimkiler biraz rock grubu ayarında ve imajında ya, biraz ağır abi takılmışta olabilirler...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Aysegul, iste tam o dedigindendi...

Anonymous said...

Mor ve Ötesi grubunun albüm şarkılarını severim. İmajları da Ayşegül'ün dediği gibi ağır abi. Doğruyu söylemek gerekirse, Eurovision'a katılmayı kabul etmelerine çok şaşırmıştım.
30'un üzerinde ülkenin katıldığı bu yarışma Avrupa'nın olmaktan çıktı Avrasya'lık oldu. Azerbeycan, Gürcistan, Ermenistan, İsrail bana ne alaka dedirten ülkeler.

Anonymous said...

Bence'de grubuda arkilarinida cok begenmistim, diger ulke ve sarkilara bakarsan bizimkiler cok farkli..

Gerci yarismanin hic tadi tuzu kalmadi artik hele hele sovyet ulkeri dagildiktan sonra artik Euro visyon degil ex-sovyet yada baklan uleker sarki yarismasi olsa daha yeridir yarismanin, artik dikatinizi cekerim avrupa ulkelri eskisi gibi kalmiyor hazirlanmiyorda, ben Bu yilki Ingilterenin sarkici ve sarkisini cok sevmistim, 25 sirada finali kapatmayi haketmiyorlardi, yarisma yarismaliktan cikip komsu ulkelere vs govede gosterisine donustu artik.

Ben olsam Turkiye olarak katilmazdim.. bizim kazanma sansimiz cok az artik..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine ve Derya, ben de sizin bloglarda dinledim bunlari...Erovizyon önemli cok, Sertap'in adi hala dillerde...Bunlar da begenildi, bizim is yerinde Turkce söylemelerini elestirdi bir arkadas, ben de sen her dinledigin iyi muzigin her sözunu anliyor musun diye, savundum...