Monday, May 26, 2008

Biraz renklenelim!


Hafta sonu yakartop idmanindaydik. Mayis sonu turnuva var ve P-O larin takimi cok iddiali...
Havalar hala tam sicak degil, ama sanirim hafta sonu isinacak ve renkli fotograflar cekmeye calisacagim. Blog cok renksiz olmaya basladi...

Alp' in tenis raketi, ustteki Ege'ninki (benim ABD'de raketbol oynadigim zamanlar edindigim raket).. Ne de olsa fotograftaki sopayla topa vurmak zor olunca, bizimkiler raketlerini ellerini aldilar, hem top yakaladilar, hem de buyuklerle karsi takim topu firlatip yakalayana kadar zorunlu kosulmasi gereken mesafeyi katettiler...





Gecen hafta arka verandamizin tahtalarini basincli suyla yikayip, cilalamisti P-O...Yaza hazirlik yapilan tek bakim o oldu evimizde...Dun ben evin kitapligini temizleyip yerini degistirdim. Hedef cocuklarin odasini duzenlemek. Hala karar veremedik odalarini ayirma konusunda...

8 comments:

Eren Derin said...

Harika sizin oralara da bahar gelmis.. Yesillenmis, karlar erimis ;)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Eren Derin'in nnesi, haklisin bahar geldi. Gunes bazen isitiyor, bulutlarin arkasina gecer gecmez donuyorsun...Genc kizlar yari ciplak giyinmeye basladilar, bir baktim dun "ten rengi ince coraplari vardi uzerlerinde; ben de Rahmi Koc (görgusuzluk diye)görse kizar "ayagima sandaletlerimi corapla giydim" bugun...

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Yakartop en sevdiğim oyundu çocukken ve bayağıda iyi oynardım.. Çok hoşuma gitti oralarda büyüyünce de bu oyunların oynanabilmesi...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Aysegul, bizim oynadigimiz yakartoptan cok farkli bunlarinki. Biraz beyzbolu andiriyor, ama aynisi degil...7 yildir tam olarak bu sene ögrendim kurallarini...Sonucta iyi idman yaptiriyor bizdeki gibi, laf aramizda ben de iyiydim her oyunda eger tabana kuvvetse...

ela selin said...

evet evet bol bol foto bekliyoruz biz!!
Ne güzel, cocuklar büyünce yapabileceklerin artmasi. Bizim kiz da gelecek mi oralara....

Açalya said...

Isvec`e has bir oyun mu bu? niye yakartop dedin? cok merak ettim, turnuvadan fotolar gormek isterim.
Odayi paylasamama gibi bir durum mu oluyor bu yaslarda? aman ne cok soru sordum!

Şefika said...

Ben de çocukların odalarını neden ayırıyorsunuz merak ettim.
Biz iki oğlumuzun odalarını büyük 11-12 yaşına gelince ayırdık. Türk usulü mü olmuş? Belki biraz geç...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Özlem, fotograf cektim ama cit cit boynumda asili bazen bakmadan basdim dugmeye, cocuklarla ancak bu kadar yapabiliyorum artik...

Acalya, brannboll adi, tam ceviri yaptiginda yakar top, ama kurallari beyzbol gibi, tenis topunu sopayla havalandirip takimina kosup tur attiriyorsun, karsi takim yakalayip topu geri gönderdiginde kosuyorsa yaniyor, bastan basliyor...Havada yakalanirsa top, karsi takim da puan kazaniyor, her takim 8 kisiden olusuyor 2 si kiz olmak zorunda...

Alp ve Ege ayni odayi severek paylasiyorlar, alt ranza 120cm genisliginde birlikte uyuyorlar, cunku topluca bizim yatakta uykuya dalindigi icin uste Alp'i tasimak herzaman pratik olmuyor, Ege'de her gece yarisi ya da sabaha karsi bizim yatakta zaten...

Sefika, P-O'da ikisinin ayni odayi paylasmalarindan yana. Oda hala ayicikli bordurlerle suslu, boya badana yapilacak, hazir bir oda da varken, 2 cocuk odasi mi yapsak diyorum, ama P-O istemiyor, cocuklarin da umurunda degil sordugumda...
Bence kiz-erkek kardes olsalar ayni odada uzun sure farkli zevklerle zor, ama erkekler yok perdem söyle, yok dolabim böyle olsun demiyor...Bizimkiler ayni tip oyuncaklari da seviyor, o yuzden simdilik devam gibi gözukuyor