Thursday, May 15, 2008

Ilk Yalan!

Alp okul dönusu dun komsunun kizlari ile kapinin önunde uzun sure oynadi. Bir ara Ege ve ben markete giderken konustuk:

- Usumedin mi? Öbur kiz kim? ben tanimiyorum...

- Tova, Maya'nin okul arkadasi, 8 yasinda yakinda 9 yasinda olacak...

- Senden 2 yas buyuk demekki senin 7. dogum gunun..

- Ben 8. dedim...

- Ama Maya biliyor senin yasini...

- O duymadi ki!

Eve geldigimizde dagilmislardi. Alp cisini uzun sure tutunca tuvalete zor yetismis, islananlari gösterdi yikamam icin...

7 comments:

cenebaz said...

Büyüyor muyuz ne?:))

Meltem said...

Çok tatlı, doğanın yasası mı ne erkeklerin kadınlara söyledikleri yalanlar:) Alp çok çabuk çözmüş bu işi:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sormayin dostlar hem buyuyor hem de erkege benziyor. ben de o yuzden unutmadan yazayim dedim...

Açalya said...

beyaz yalan bu caniiiim!

Anonymous said...

Çok şeker ya!...:)

Anonymous said...

ayyy ilahi Alp:)) Benim kizlar biri 10 digeri 7 yasinda dusunurse:))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Kara yalan olsa zaten yazmak istemezdim degil mi, Acalya...

Mine ablasi, bir de yakisikli!

Derya, +Dubai adalarinda ev de olursa ben kaynana olarak tercihimi senin guzellerden yana kullanirim :)))