Thursday, May 10, 2007

Erovizyon!

Fotograf internetten alinma....

Her ne kadar TRT'nin vesayetinde (Son gunlerin unlu sözcugune dokunmam lazim), ismarlama muzikle olsada; ben sadik Türk vatandasi, P-O'nun muhalefetine ragmen oyumu Turkiye'ye verdim(Avrupa'da ki tum Turkler gibi), gönul birligiyle Kenan Dogulu'yu yari final elemelerinden atlattik...Vatanima, milletime hayirli olsun.
Sertap Erener gibi, o da yanlislikla, yalniz Turkiye'de ki Turklere tesekkur etmez umarim.

Bu arada elemeleri atlayabilen tum ulkeler, diger Avrupa ulkelerine bolca göcmen gönderen ulkelerdi...

10 comments:

Suleyman Ve Ben said...

Merhaba Alp & Ege'nin annesi,

Nasilsiniz?

Ben Eurovision bilmiyordum :)

Ama Turkiye'de tatilde TV'de ilk gordum. And Turkey won that year !

Sertap had a great song...

Congratulations to Turkey for making the top 10 this year...

Cok selam Kanada'dan,

Suleyman.

B5 said...

Eurovision yüzünden esimle her yil tartisirdik adini, sanki Internete bakmak o kadar zor gibi:

Ben "Eurovision Song Contest" o "Grand Prix de la Chanson" der dururdu (FR. adi da Concours Eurovision de la Chanson ya)
Bu sene pes ederek bahsettigi yarismanin baska birsey oldugunu kabul etti ;)
Diyecegim Türkiye disinda diger ülkelerde inanin duymuyorum pek haberlerini. TV´de bile pek rastlamiyorum.
Bilseydim ben de Türkiye´ye oy verirdim, nasil veriliyorsa..
Demek final de var.

Göc veren ülkelerin oy almasini söylemen cok iyi gözlem bu arada :)

Sevgiler,

mrl's page said...

Merhaba,

Daha çok yurtdışında yaşayanlara teşekkür edilmesi gerekmiyor mu zaten? Biz buradan sms gönderemiyoruz ki!
İstanbul'dan sevgiler
mrl

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Merhaba Suleyman ve ben, biz cok iyiyiz, Erovizyon Isvec'te cok ünlü ve bence muzigin olumlu gelismesine cok yarari var, cunku ulkede butun seneye yayilan yarisma sürecinde temsile uygun sarki ve sarkici seciliyor. Bizde de sarkici tepeden seciliyor ve beste ismarlaniyor TRT tarafindan. Bu da muzigin Turkiye'de ki gelisimine bir katki saglamiyor...Selamlar sana ve esine.

B5'cim benim cocuklugumda 70'li yillarda ki TRT'nin yarismayla sectigi yillarda ki ilgi var burada. Biz ailece takipte degiliz ama ben Kenan Dogulu'yu seyretmedigim halde sirasini verilen listeden aldim, cocuklarla babasi uyuduktan sonra kalktim ve oyladim Isvec devlet Tv'sinde. Her ne kadar ben ulkemi elestirdigimde, ya SEV ya TERKET deseler de, hem terkedip hem sevenlerdenim. O yuzden cok kotu olmadigi surece oyumu yetistiriyorum, gecen yil dan öncekiydi sanirim ona oy vermedim örnegin, ama hakikaten burada Orhan Pamuk ve Sertap Erener kim diye sorsaniz Sertab'i daha cok bilir 7-70'e...Gözlemimle söylemek istedigim ise sarki degil, hangi ulkenin söyledigiy di önemli olan.

Evet Mrl, Sertap bence dili dolanip öyle demisti. Ben yine sadece finali seyrediyordum oy vermek icin ve "Türkiye'de ki Türklere tesekkur ederim"ifadesi beni sasirtmisti...

Anonymous said...

Italya Eurovizyona'a katilmadigi icin bilmiyorlar. Ama Isvec'te gercekten cok ciddiyetle takip ediliyor. Abba'dan gelen bir aliskanlik olmali :-) Hayatimda bir kez Eurovizyon izlemedim, onda da birinci olmusuz, hic haberim yok. Ertesi gunu (o zaman Isvec'te tasiyordum) sabah beni goren tebrik etmeye basladi :-) Once anlamadim, sonra inanamadim. Isvecliler sarkiyi cok sevmisler, butun barlarda diskolarda calmaya baslamisti.

gezicini said...

merhaba
biz dün akşam eşimle oturduk Eurovision seyretmeye başladık, ama doğrusu biraz hayal kırıklığına uğradık. doğrusu çok da akılda kalan bir parçaya rastlamadık. bizim şarkı için size teşekkür ederiz!
nice Eurovision'lara inşallah!
sevgiler
gorki

Açalya said...

Sarki cok ritmik, boyle Ricky Martin havasi var biraz degil mi?
Yurtdisinda yasayanlara tesekkur edilmeli dedigin gibi. Bir de yurtdisinda (secimlerde) oy kullanabilsek konsolosluklara gidip falan en azindan...ah ah...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Zeyno'cum ne kadar dogru degil mi, en ulnu sanatcilari bile Eurovision'da yarisiyor, parcalari iyi olmasa da bazen onlar kazanabiliyor. Eurovision konulu Isvec filmleri de gördum ben, eski arsivlerle ilgili yarismalar da cabasi, yani cok önemli burada dedigin gibi...

Gorki ve Acalya'cim, ben de Yunanistan'la Turkiye'nin parcasini duydugumda ayirt edemedim, hangisi ulan bizim ki oldum...Buarada teknolijiyi kullanarak oy kullanacagimiz gunleri de göruruz umarim...

Bambi said...

Eurovisionun gayleri hitap ettigine onun icinde K.D.nin onlara oynayacagina dair bir takim laflar edildi...
Secimler icin yaptiginiz temennilere bende katiliyorum hatta soyle evimden bilgisayarim oy versem ne guzel olur :P
bu yuzyilda olurda ben gorurmuyum acaba ;)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Özlem, gecen yillarda burada da gay kamplasmasi, dayanismasi, onlar etkin oluyor secimlerde gibi birtakim elestiriler olmadi degil...