Tuesday, January 22, 2008

TR'de Turban & Isvec'te Escinsellerin Evliligi!

Yandaki harita suanda ulkemizi ziyaret eden, seriatci ve kendi irkindan olmayanlarin soyunu kurutmak uzere kiran diktatörun ulkesine ait...


Sabahlari ise gelirken dinledigim haberlerin iceriginin Tr'de de olmasini hep dilemisimdir. Isvec'te son gunlerde söyle icerikliydi haberler: Escinseller kilisede de evlensin mi evlenmesin mi (Hukuken evlilik sözlesmesi imzalayabiliyorlar)? Bicakli soygun ya da sokak kavgasi gibi TR de haber olmaktan cok siradanlasmis olaylar haber olabilir, hemen sonra, bazen de dogrudan diger ulkelerin sorunlari siralanir: Darfur katliami; Burma'daki dikte rejimine karsi ayaklanmalar; Pakistan, Afganistan, Irak'taki patlamalar.

Bugun Vatan'da Yigit Bulut'un köse yazisinda da ayni dilegi okuyunca link vermek istedim...

Umarim turbana özgurluk diye bagiranlarin, escinsellere de evlilik hakki diye, sokaklara dökuldukleri, destek olduklari ve haber olarak dinledigimiz gunleri göruruz sevgili ulkemizde de...

6 comments:

Anonymous said...

Ben de Halk Radyosu denen bir radyo var, onu dinliyorum Hediklicigim. Ama benim radyomu azinlik dinliyor burada. Yasadigim yerlerde cogunluk olmak nasil bir histir, henuz bilmiyorum.

Evet, tum o poturlu adamlari escinsellere biyik burarken ve de haklarini savunurken hayal edebiliyorum!

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Elif'cigim, Tr'de Acik Radyo'yu dinlerdim, muzikden de uzak kalmazdim böylece, 7 yildir buranin P1'ini dinliyorum, muzik dinlemeyi unuttum radyodan...(P-O uykuya dalamaz onsuz, evin herkösesinde dinlenir)... ciddi konularin radyosunu sevenler, yaslari benden de buyuk olan herkesin favorisi, anliyacagin azunlik degil sevenleri...

Hayal etmeye devam edelim...
Hayalsiz yasanmazmis, degil mi?

Dun teletekste bir haber: Saudili kadinlar otelde erkek refakatcileri olmadan otelde kalabileceklermis, Kral onaylamis yasayi; bugun P1 de Hamas'in Filistinli kadinlara basinizi örteceksiniz emrini, eskiden Hamas'a destek veren liberal kadin gazetecinin agzindan verdi...'Ben özgurlugun anlamini biliyorum, onlara destegimiz özgurlugumuzu kisitlamalari icin degildi' diyor...
Bilmem bizimkiler bunlardan ders cikarirlar mi, ben yazayim yine de...

Anonymous said...

Aaaa ordaki haberlerde çok iğrenmiş onlarıda duymayalım en iyisi
Erkek erkeğin evlenmesini duymak güzel olabilirmi acaba

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Anonim, kadin kadina da evlenebiliyor, esitlik bozulmuyor...

Anonymous said...

bence her ıkı cınste evlenmesın ıkısıde ıgrenc

B5 said...

Cok zor... Yine tum Dünya ayni derecede olamayacak. Yine Italya örnegi: Kilise kiyameti kopariyor bu islere :D. Italyan politikacilar da isin cicigini cikararak bu isi anlattiklari icin daha kotu puan topluyorlar. Cok zor papa'nin o taraflarda.
Kaldi ki Turkiye, diyorum ya önce okullarina bir düzen getirip, cogaltsin, kadinlari bir okutsun, OKUMA-YAZMA ogretsin (Allahim ne ayip hala okuma yazma diyoruz yahu, halaaa!) ondan sonra bakalim neler oluyor...
Okuma yazma isi varken turban diye birsey soz konusu olabilir mi? Cahillik bile dine karsi iken... Anlamiyorum ben bu insanlari...