Tuesday, April 8, 2008

Gunaydin!

Bugunlerde evde yaptigimiz bahar temizligiyle ilgili bir posta gönderecektim ama yeni fotograf makinasinin kablosunu bulamadim. Kis geri geldi, birkac cm kalinliginda kar yagdi.

Reha Muhtar'la tek yakinligim, yillar önce Yeniköy Kahvesi'nde pazar sabahi yan masalarda oturmuslugumuzdan ibarettir. O zamanlar sanirim yeni artiz sevgilisinden ayrilmisti. Yaninda 2 arkadasi ve elinde bir yigin gazete vardi. Tr'deyken yaptigi Tv programlari beni cileden cikartiyordu dersem yalan olmaz...Vatan'a gectiginden beri yazilarini duzenli olmasa da severek okuyorum. Bugunku de su...

4 comments:

Nihat Akkaraca said...

Evet Habibe, yeni yeni şeyler öğreneceğiz, geç te olsa. Herşeyi öğrendiğimizde çok geç kalmış olacağız, sanırım.

cenebaz said...

Habibe, ben de hiç sevmezdim Reha Muhtar'ı hele o "acı var mı efenim, acı var mı?é lafını ama son dönemlerde çok net yazılar yazıyor, tüm düşüncelerimi değiştirdi

Anonymous said...

Atina'dan bildirmekten vazgeçipte televizyon kanallarında yer almaya başladıktan sonra, maalesef hiç ciddiye almadığım birisi oldu. Birikiminin olduğunu düşündüğüm ama reytingi tercih eden birisi benim için. Senin önerin sonrası okudum. Nihat Ağabey'in dediği gibi, geçte olsa bakalım daha neler öğreneceğiz.

Sevgiler...

Mine

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ben dinci gruplar disindaki, göruslerine katilmadigim yazarlari bile ara sira yokluyorum...RM'in saglam bir gecmisi de var aslinda...