Monday, April 9, 2007

Grattis Gunilla-Peter, Tarcin Toplari ve daha neler neler...


Paskalya tatilimiz bugun bitiyor ve yarin biz ise, cocuklar yuvaya gidecekler. Simdiden "inte dagis" diye gitmek istemediklerini yineleyip duruyorlar. Aslinda sevmediklerinden degil, evde x-box, bilgisayar oyunlari istedikleri zaman ellerinin altinda, o yuzden.

Kapimizin önu kac gundur bu goruntudeydi. Bugun ruzgar durdu, ben de supurup torbaladim. Birazdan esmeye baslarsa yine bizim kapinin önunde birikicek ve kapi acildikca iceri birkaci ucarak girecek. Arbamizin civili kis tekerleklerini P-O degistirdi. Ben de daha önceden toparladigim giyilmeyen giysileri giysi kumbaralarina attim. Orada toplanan giysiler Kizil Hac tarafindan degerlendiriliyor, kimi satilarak kimi bazi ulkelere gönderilerek..

Önceki gun Isvec'in ünlü tarcinli toplarindan yaptim. Yakinda tarifini fotagrafli anlatacagim.
Sabah evde ekmek yoktu, maya da 50 gr lik tek paket oldugu icin basit kafadan beyaz ekmek pisirdim ve dilimlerken elimi kestim. Hala tek parmak havada yaziyorum. Ilgili fotograf benim favori hamur robotumun resmi; kendisini 10 cesit ekmek makinasina degismem.

Dun de Gunilla ve Peter'in evliligini surpriz yaparak kutlamak isteyen dostlarimiz Lilian ve Lennart'a rehber olduk. Kahveye sadece biz geliyoruz! diye aradik.(Biz daha önce benim cektigim 7 ve 6 yaslarinda ki ortak cocuklarinin (Gunilla'ya bonus Peter'in bir oglu daha var) birer fotograflarini tab ettirip, cerceveleyerek hediye etmistik). Onlar yandaki guzel orkide ile Gunilla ve Peter'e tebrikler derken ben de elimde ayaksiz fotografini cekmeye calistim. Cok guzel bir orkideydi. Grattis Gunilla ve Peter! Okuyacaklardir kesin anlamalari lazim...

No comments: