Monday, June 2, 2008

Brannboll (Yakartop) turnuvasindan!!!

Fotograflar:
Besikten, yaslisina herkesin en azindan bir ara görmek istedigi turnuva meydani...
Iskandinav herifler...
Iskandinav hatunlar...
Kayak pisti cok uzakta gözuken...


P-O sabah cok erken bisikletle gitti. Biz kahvaltidan sonra Alp'in gelecek hafta olan dogumgunu hediyesi Lego Star Wars'u almak icin arabayla oyuncakciya gittik. Orada dondurma yenilip nefeslenildikten sonra, yakin mesafede olan, sehrimizin kisin kayak merkezi, baharda yakartop, yazinda firizbigolf oynanan cayir cimen meydanina geldik. Ilk uygun yere arabayi park edip, 100-200 metre kadar yuruyerek renkli yakartop turnuvasindan fotograflar almaya calistim. Cocuklar ilk metrede basladilar herzamanki gibi: "Eve gidelim, eve gidelim", demeye.
Bazen makinayi kaldirmadan bastim deklansöre...

Fotograflarda bizimkilerin grubu yok. Onlari göremedik bile, o yuzden yanindan gectigimiz renkli gruplarin fotograflarini cekmekle yetindim...
Fantomlar unlu bir grup; yari finale cikabilmisler...

Bizimkiler yenildi. Davet sirasi bizdeydi. Aksam grubun bir kismi kendi yemegi ve ickisiyle, coluklu cocuklu bizim eve geldiler. Ben de ayrica eve alisveris ederek döndukten sonra, ortaya: börek, yesil salata , bulgur ve susuz cacik yapmistim. Yemekten sonra da kahvenin yanina limeli pay ve vanilyali krema ikram ettim. Yenildi, icildi. 9 buyuk, gece yarisina kadar yakartop muhabbeti, 6 cocuk asagi yukari, iceri disari kosturarak eglendi...Herkesin keyfi yerindeydi...


Sofrada olmayan 2 kucuk oyun tutkunu, neyseki yemeklerini daha önce yedikten sonra, oyunlarinin basina döndulerdi...Ortadaki bos bira sisesi tabiki babalardan birine ait...

9 comments:

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Bu yakartopu pek anlamasam da bayağı keyifli bir gün olmuşa benziyor..
Sevgiler

bliyaal said...

Ben "İskandinav Hatunlar" kısmı ile daha çok ilgilendim :))

Anonymous said...

Iskandinav herifler hic acmadi icimi! Zubuk sacli, tifil kollu bacakli gorunuyorlar. Ama lezzetlisi de vardir mutlaka. Sen bi tane bulduguna gore, dahasi vardir. :oP

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Aysegul, ben: bu beyzbol gibi di mi dedim, evet dediler. Ama ben onu da tam bilmiyordum, anlamiyordum, bunun artik dibinde olunca sordum detaylarini ancak anladim...

Bilyaal, sorma! Buranin hatunlarina babam geldiginde bayildi; neden P-O taa TR'ye gelmis? anlamadim, dedi :(...

Elif, haklisin her irkta yakisikli-cirkin olabiliyor. Ama Iskandinavlarda kafalarinin ici dogmalarla doluya cok az rastlarsin :) ...

Meltem said...

Ne spora meraklı millet bunlar böyle. Ben de o kısma takıldım. Biz burada çayır çimen görünce yayılıp mangal yapmayı biliyoruz ancak:)Sonra da gelsin göbekler tabi.

Nihat Akkaraca said...

İsveçliler'i biraz tanıyorum. Symi Adası'nda evi olanlar var. Yaz tatililleri de Nisan-Mayıs ve Ekim-Kasım aylarında. Datça'ya cumartesi günleri gelirler, ordan tanışıyoruz. Symi'de devamlı oturan gazeteci arkadaşom Hugo baba tarafı İsveçli. Bir de P-O'yu tanıdım. Sıcacık insanlar. Soğuk iklimin sıcak insanları diyorum ben onlara. Acaba Ege tarafına gelenleri mi böyle sıcak...
Şimdi Limana gidiyorum. Gelmişlerdir Symi'den

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Meltem, tam isabet ettin takildigin noktayla...Karlar erir erimez, yok "kan kosusu", yok "bahar temizligi kosusu-bisiklet yarisi" uzun uzun mesafelerde, coktan basladi, katilimcilar dunya kadar...Haftaya isyerimizin baska ayni isleri yapan firmalarla duzenledigi turnuva var, orada da yine genc iyi kosanlara yakartop turnuvasi ve iyi kosamayanlar icin baska bir oyun var, tahta parcalariyla krali devirmece diye aciklayabilecegim...Mangal da var aslinda ama bizdeki gibi sadece yeme endeksli degil,sadece enerji takviyesi icin...

Nihat Abi, Iskandinavlar Viking atalarinin kötu naminin tam aksine, bence de dunyanin en merhametli insanlari diye, genelleyebilirim...

Dostlariniza cok selam...

Anonymous said...

Iskandinav herifler ve hatunlarin rahatligi ne guzel.

Guzel bir gun gecirilmis belli. bu arada amma cok yakar top aynardik cocukken:))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cok rahatlar Derya, hatta biraz tembel, biraz uyusuklar da...