Monday, November 10, 2008

WASHINGTON,DC


NY'den DC'ye gelip, yeri kendisi öncekinden cok daha uygun bir otele kapagi atinca, herkes ohh deyip derin bir nefes aldi.... Yollar arada bir buyuk bas gecisleri icin kapaniyordu, ne de olsa baskent...


Konu mankeni Kanada'dan hafta sonunda beni görmek icin atlayip gelen cok sevgili kizkardesim...
Toplu anit mezarlari gezerken bu asili uyari kardesimi ve beni cok guldurdu...



Binalar cok heybetli, ama birbirinin hep benzeriydi; Capitol...


Kisaca yemekler daha guzel, servis daha kaliteli ve cok daha ucuzdu NY'yle karsilastirildiginda, ustelik gezip-görmek icin ulasim cok kolay, cocuklu yeni dunyayi görup gezmek isteyenlere de önerilir...








2 comments:

B5 said...

No jogging? Tanimadigim icin cok iyi kültürünü ben de anlayamadim.
En güzeli de kardesinle görüsebilmen olmus :) Benim önümüzdeki haftalar yapacagim gibi :)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

B5'cim, mezarlik yaa, inanilmaz uygun coginge, yariciplak kosup ruhlarin huzuru kacmasin diyecegim musluman mezarligi olsa, ama herhalde ziyaretcilerin arasinda sukuneti bozmasin diyedir gavur mezarliginda istenmeme nedeni...

Sorma kardesimle Mart tan beri görusememistik, darisi senin basina en kisa zamanda...