Tuesday, January 20, 2009

Yeni Yila Yogun Basladik!

20 gunluk tatilin cezasi, iste tutmayan hesaplarla cikti...Neyse bugun hersey yoluna girdi de buraya yazi yazma keyfim geldi...Memlekette, burada, dunyada olup bitenleri artik okuma sansim az...Cunku universitenin internetle ögrenim kurslarindan 2sine yazildim...Biri yapiteknikleri, digeri dijital fotograf...Evde hergunumuz yogun. Alp ve Ege'nin spor etkinlikleri, ailece kayak, kizak, paten kaymalar, alisveris, temizlik yuzunden yeni aldigim dikismakinami bile daha deneyemedim...

Simdilik hoscakalin!

5 comments:

Mine said...

Ben de blogları ikiledim ama şimdi ikisine de yazmıyorum:(
Bugünlerde koşuşturmacadır gidiyor hayat.
Dijital fotograf kursu ilgimi çekti. Yeni fotograflarını bekliyoruz. Sevgiler

ayçobanı said...

Al bizden de o kadar. 2009 dolu dolu yapılacaklarla geldi!! Ama bu uzaktan eğitim güzel geliyor kulağa. Başarılar ve iyi eğlenceler.

Tijen said...

Olsun yine de tatil güzeldir. Burada günlük güneşlik havada incecik şeylerle sokağa çıkarken karı, buzu, kayağı hayal dahi edemiyorum iyi mi? Yakında o buzzz gibi soğuk yerlerden birinde olacağımı düşündükçe brrrr...

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Kolay gelsin, ama fotoğrafları merakla bekliyorum..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine, tesekkur ederim davetine geldim bile...

Ayca, tesekkur ederim, eminim öyledir sana da, cunku ayni zamanda ögrenci olana bos zaman yok...

Tijen, ugramiyacak misin buraya?

Aysegul, umarim o asamaya getirebilirim...