Wednesday, July 4, 2007

"Datca'da Zaman"

Turkiye'ye tatile gidiyoruz. 7 hafta kalmayi planliyoruz. Isvec'te ise baslayan herkesin 25 is gunu, yani 5 hafta yillik izin hakki var...Ben 4 haftayi yillik iznimden, 3 haftayi da, daha 1-2 yil esimle birlikte kullanmak uzere bakiye kalan, ebeveyn izin hakkimizdan kullanacagim...Is yerleri bu uzun ucretli ebeveyn izinlerinden sorumlu degil. Sosyal Sigortalar Kurumu, calisanlarin maaslarinin (Belli bir ust sinira kadar) %80'ini ödeyerek karsiliyor. Böylece isyerleri potansiyel ebeveyn adayi calisanlarini bir yük olarak görmuyor.

Eger internet baglantisinda problem yasamazsak bloga birseyler postalamaya calisacagim, en azindan birkac fotograf. Tatil yerimiz ise, blogunu uzun suredir severek okudugum, Nihat Akkaraca'nin (önsözunu buradan okuyabileceginiz) kitabi "Datca'da Zaman"i yazdigi yerler.

16 comments:

Anonymous said...

harika bir haber canım bu...datca'da enfes bir zaman gecireceginize eminim...bir sıkıntınız olursa bana haber ver,amcamı haberdar ederim yardımcı olurlar tamam mı?

Anonymous said...

Iyi tatiller!

Selen said...

Iyi yolculuklar canim,Cok iyi vakit gecirin..
Bizde geliyoruz en kisa zamanda ulke sInIrlari icine insallah...
sevgiler

mrl's page said...

7 hafta ne kadar güzel bir süre :)
Bizim sadece 2 haftamız var, oda 1 yılı doldurduysan eğer!

İnanılmaz güzel 7 hafta tatil yapıp hala iş sahibi olmak :)

İyi tatiller diliyorum size, çok eğlenin :)

~mrl~

Açalya said...

Iskandinav ulkelerinin aileyi koruyucu yasalarina bayildim.
Iyi tatiller, Turkiye'nin en guzel yerlerinden birine gidiyorsunuz. Benim icin derin derin icine cek DAtca'nin havasini...

Nihat Akkaraca said...

Alp & Ege'nin Annesi, Datça'ya hoş geldiniz. Umarım yakında görüşeceğiz. (Ha de bra.)

Bambi said...

Iyi tatiller alp&ege'nin annesi, bizleri unutma :P

Sanem said...

Şimdi Datça'nın huzuru varken bilirim Bodrum çekilmez ama, olurda tekneden olsun görürseniz uzaktan, benim için de oraya el sallayın ;)
İyi tatiller.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sevgili Arkadaslar ve Dostlar, size su anda circir, agustos böcekleri ve cekirgelerin senfonisi esliginde tesekkur ediyorum. Tatil harika, fakat fotograf hala cekemedim. Yakinda belki yeni bir post gönderirim. Buradaki farkli tek göruntu söyle: cep telefonlarinin yerini bilgisayarlar almis, gunun ortasinda bile, sahilde semsiyenin altinda bilgisayarlariyla insanlara rastlamak hic yadirganmiyor. Ben su anda ancak cocuklar uyuduktan sonra yazabiliyorum.

Nihat Bey, sizi ziyaret icin firsat kolluyoruz. Bugun yine esim sordu, ne zaman gidiyoruz diye...

Tekrar herkese hoscakalin diyorum ve ben tatile dönuyorum...

Nihat Akkaraca said...

Alp & Ege'nin Anne ve babasını bekliyoruz. Datça'da şu soralar birbiri üstüne gelen etkinlikler yüzünden, gelmeden önce bizi 712 3319 veya 0542 741 7599 dan ararlarsa daha kolay bulurlar. Onlarla yüzyüze tanışmış olmaktan ben ve eşim çoook mutlu olacağız.
Nihat Abi

B5 said...

Iyi tatiller!! O circir böcekleri hala cinliyor kulagimda. Datca tavsiyeleri icin cok tesekkürler!
Badem ve Narpiz otu (ne oldugunu bilmiyorum, Datca merkezde bir teyze koklatti, nefis birsey, dönüste alirim dedim kaldi) bir dahali sefere alinacak.
Sevgilerimle,

ps:Esim ve ben snorkel tavsiyesine tesekkür ediyoruz, hakliymissin. Motorsiklet konusunda da sözünü dinledik... ;)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Nihat Abi, bu msginizi okuyamadan sizi bulduk ve bugun tanistik, ama pilleri takili fotograf makinasiyla tekrar gelecegiz ziyaretinize, Emel Ablanin ikrami karpuzun tadinida benim aldigim ve kelek cikan karpuzla karsilastirarak da andik sizi sofrada...Imzaladiginiz kitabiniz "Datca'da Zaman"i da okumaya basladim bile.

B5'cim, dedigin otlari sorup arastiracagim,bilmiyorum ki gönderilebilir mi postayla. Birsonraki yillarda belki görusebiliriz buralarda ve birlikte snorkelle yuzeriz...Bu arada, ben maalesef ici dolu kabuklari da bir posta topladim ve cocuklarla hasladik icini cikarip bakmak icin...Senin geri biraktigini da anlattim bu arada...

Nihat Akkaraca said...

Tekrar gelince Datça'ya, mutlaka uğrayın bize, Alp&Ege'nin Annesi. Bence o günkü sohbet yarım kalmıştı. İnşallah Cuma gününden sonra gelirsiniz. Veya Cuma gününe kadar gelirseniz telefon açarsınız. Cuma akşamı benim kitap için büyükçe bir yemek organize etmiş Edebiyat Gurubu. hazırlıklarla meşgülüz.
Onun arkasından da Yerel Tarih Gurubu bir buluşma yapacak (mış). Ama siz bunlara aldırmayın. haber verirseniz evde oluruz.
Selam ve sevgiler. Alp ve Ege'ye de.

B5 said...

Ne tatli not bu :).. Gondermeye sakin kalkmayin, siz icin benim yerime.
Bir gün bana da beraber gidecekmisiz gibi geliyor oralara :)

Nihat Akkaraca said...

Alp & Ege'nin Annesi'ne ve yakışıklı babasına bir ara bir merhaba diyeceğiz Aktur'da. Fırsat kolluyoruz. Çünkü bizdeki buluşmada sohbet bitmemi
şti.

Anonymous said...

Huhuu!!! nerelerdesin yafuu, ozlettin!! :-)