Tuesday, August 28, 2007

"Datca'de Zaman" bitti!

Datca-Aktur'da tatilimizi bitirdik ve Isvec'e evimize dönduk. Evde ve isyerinde beni bekleyen birikmis islerden firsat bulup hemen yazayim bari dedim...Yakinda fotograflarla daha ayrintili görusmeden önce yazmakta acele ettigim bir konu var:

"Datca'da Zaman"i yaklasik 1,5 ay önce keyifle ve bir solukta okudum. 7'den 70'e Datca'yi bilen herkesin sevecegi, harika bir kitap... Hele yazari sayin Nihat Akkaraca ile tanisip dost olma sansi ve bölgeyi birlikte gezme ve hikayelerin gectigi yerleri görme luksu ise, beni tatilde en mutlu eden seylerden biriydi... Kitabin devaminin gelecegi mujdesini ise Nihat Abi'den coktan aldim bile...Gelecek yil Datca'ya gittigimizde, bukez "Datca'da Zaman"in 2.si elimizde ve kendisine "imzaya geldik"yine demeyi cok istiyor ve dört gözle bekliyoruz...

18 comments:

Nihat Akkaraca said...

Heeeyyy! Alp & Ege'nin Annesi ve de babası, Szileri tanımak kitap yayınlamaktan daha güzeldi. Datça'ya gene kahvenizle bekliyoruz.
Kitabım için yazdıklarınız beni şımartabilir.. Gelecek yaz geldiğinizde iki
yeni kitap daha olacak gibi... Size iyi şanslar ve sağlıklı günler dileriz.
Nihat Abi

Bambi said...

Yasasiiinnnnn hedikli evin isiklilari yaniyoooo :P

Açalya said...

Aaaa dönmüşsünüz! Tatil yazılarını ve fotoğraflarını dört gözle bekliyorum. 'Datça'da Zaman'ı çok duydum, okumak isterim. Yazarıyla tanışman da ne hoş.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Nihat Abi, kahve cok kolay P-O'nun sorumlulugunda...yeni kitaplari dört gözle bekliyoruz...Köy Enstituleri ögrencilerinin anilari beni cok etkiledi, devami da olur umarim...

Bambi, ben de blogunu kapattin sanmis ve uzulmustum...Neden Bambi oldun merak ettim...

Acalya, umarim kitabi okuma sansi bulursun...Ayrica Turunc baglantin oldugu surece Datca'nin Nihat Abi si ile mutlaka tanisma sansin da var...

B5 said...

HOSGELDINIZ!!! :)
Fotograflari bekliyoruz.
Datca'da Zaman`i senin sayende buldum, Nihat Bey de bana kitabi gönderme inceligini gösterdiler! Seninle Datca gunlugunu takip ederiz artik :)
Sevgiler,

Lapis lazuli said...

Hosgeldiiiiin :)

Bambi said...

alp&ege'nin annesi, ben ismimi ve soyadimi kullaniyordum bazi sakincalari olacagini dusundugumden kendime bir 'kod adi' edinmek istedim Bambi aklima geldi :)

müzi said...

hosgeldin.. bekliyoruz tatil anilarini.. :)

Esra said...

Hosgeldin. Cok duydum son zamanlarda Datca'da Zamani. Turkiye'ye gidince okumayi planliyorum.

Demek koy enstitulerinden de bahsediliyor. Koy Enstitulerinin kurucularindan birinin (Halil Fikret Kanad), kucuk torunu olarak daha da ilgimi cekti...

Sevgiler
Esra

Alp ve Ege'nin Annesi said...

B5, ilk firsatta tatilden fotograflarla bahsedecegim,hala tum aile -20 derece farkla hava degisiminin etkisinden kurtulabilmis degiliz...Nihat Abi ile her görusmemizde senin kulaklarini da cinlattik...

Cano, hosbulduk, seni ziyaret ettim, ama sen de yazmamissin tatil boyunca...

Bambi, gercek adini sakli tutacagiz demek ki...

Muzi, sen de hosgeldin kuzeye, umarim seversin yukarilari...

Esra, blogunu dunden beri okuyorum, cok begendim...Ilk firsatta listeye ekliyorum..."Datca'da Zaman"i ben cok begendim...Köy Enstituleri ögrencilerinin drami ise Turkiye gerceklerini gözler önune seren bir ani yazisi...

Bambi said...

Yok yok tabii ki gercek ismimi kullanabilirsin. Ben daha once nufus kagidimdaki gibi yazmistim ismimi bir TC kimlik numarasini koymadigim kalmisti o biraz fazla olmustu ;)

Esra said...

Habibecigim sagol canim. Sen tatildeydin ben bloga basladigimda. Begendigine cok sevindim. Dr. Halil Fikret Kanad, benim buyuk enistem oluyor tam olarak. Annemin halasinin esi. Turkiye'nin ilk pedagogu. Su anda kitaplarini yeniden basma asamasindayiz.
Blogumda kendisiyle ilgili kucuk bir yazi yazmistim:
http://archisugar.blogspot.com/2007/08/guller-dikenler.html

Koy Enstituleri ile ilgili bolumu gercekten merak ettim. Su aralarda o zamanlara iliskin belge toplama durumundayim da.

Cok optum canim.
Esra

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Bambi, bana TC nosunu hatirlatma basima agri geliyor, heryerde yanlis cikiyor, banka hesabi actiramadim elimde kocaman nufus kagidi örnegi (nufffus mdr onayli) oldugu halde...

Esra'cim, http://breezybead.blogspot.com/ adresini ziyaret edersen "Datca'da Zaman"i edinebilecegin adrese ulasabilirsin.

Yasemin said...

Hosgeldin canimmm. Isvec'ten haberlerini dortgozle bekliyorum. Tatiliniz guzel gecmis belli :-) Oralara gidip de mutlu donmemek mumkun mu zaten?

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Yasemin'cim, cok tesekkur ederim, senin tatil-ler-ine de ben özenmedim desem yalan olur...

mrl's page said...

Hoşgeldinnnn :)

Siz yokken uğrayıp uğrayıp, ne güzel hala dönmemiş keyfi yerindedir Datça'da diye düşündüm :)

Fotoğrafları merakla bekliyorum, Datça'yı görmedim ama bu yaz en merak ettiğim yer oldu.

Ben de Nihat Bey'in kitabını alacağım ilk fırsatta...

Sevgiler
~mrl~

Anonymous said...

Hosgeldin yahu! Ozledik. Simdi de ben gidiyorum ama olsun. Hosgeldin.

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sevgili Mrl, Datca da, "Datca'da Zaman" da cok guzel...

Sevgili Elif, ben de sizi özledim, benim icin iyi bir sinav oldu bu sure, blog bagimlisi olup olmadigimi da sinamis oldum.