Tuesday, June 23, 2009

Sirkette Geleneksel Teras Partisi!

Sisli'de Novabaran'in karsisinda 7 sene bir cati katinda kiraciydim. Herkesin hayalini kurdugu, dairemden buyuk teras, öyle bir eserdi ki, icerde perdeler oynardi. Ev sahibim Kamile Hanim'a yalitimdan sikayet ettigimde, 'sen oturuyorsun, pencereleri de sen degistir, ben kirami bilirim onu isterim' derdi.

Burada isyerimizin oldugu katin da kocaman bir terasi var. Her yil Temmuzda tatile cikmadan önce teras partisi yapiyoruz. Arada bir de fika (cay-kahve molasi) saatlerinde cikip nefes alabiliyoruz. Bir ay önce sirketin 20.yilini kutladik. Artan ickileri bu yilki teraspartiye ayirip bir kismini da geri verdikdi. 20. yil kutlamalarinda hava cok guzeldi, misafirlerin yarisi terastaydi. Bayildilar, bayildilar, o yuzden parti tahminimizden de uzun surduydu. Dunku partiye gelince:



Geleneksel Isvec bayrakli kagit örtumuzu serdik;





6 ortak+1 disardan baskanin Yönetim Kurulu toplantisi surerken, biz 3 calisani ve 1 stajiyeri önceden alisverisini yaptigimiz malzemeleri izgaraya hazirladik. Ben bulgur salatasi (Bizim kisirin biraz yesili fazlacasi, sosu azi) ve susuz cacik yaptim.



Toplanti sonrasi mangal basinda, hava raporuna ragmen, biraz yagmur atistirdi ama hadi bu birsey degil dediydik.



Demez olaydik. Yagmur semsiye actirip, masa ustunde kalan tabaklari doldurdu!


Sonra masa basinda kuruduk ve sirkette 65 yasini dolduran ve emekliye ayrilmaya karar veren is arkadasimiz, aslen Finli, Juhani'ye hazirladigimiz sepeti hediye ettik. Diger 65 i coktan dolduran 3 u hala calismaya devam ediyor.

O kadar cok yedik ki, ben ve diger 4 arkadas bulasiklari toplayip, biraz hareket ettik.

Gunes saat 21,30 da göz almaya devam ederken!


Tekrar masa basina gelip, cay-kahve ve tatlilarimizi yiyip-icip sohbete devam ettik. Ben kalktigimda saat 22.10 du. Son grup da 11.45'de sirketten ayrilmis.

2 comments:

Ahmet said...

Sevgili Habibe,
Şişlideki terasın çok doğal ve hoştu. Süperde bir ufuk vardı. Biraz esintiliymiş diyorsun ama o kadar kusur kadı kızında da olur yani. Heyhattt.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ahmet, senin ve Selda'nin Yunanistan gezinizden olusan dia gösterinizle daha da hos olmustu.