Saturday, June 20, 2009

Yaz Ortasi Tatilindeyiz!

Görmemis 10 km kosmus, kanitini internete koymus!

Önceki yillarda yazdigim gibi, yilin en uzun gunune rastlayan haftasonu, gece yarisi gunesi tatili oldugundan, dun de kirmizi gundu...Anna ve ben dun sabah 10 km kosarak basladik gune. Yil icinde öyle karar almistik. Ben ilkkez 10 km kostum. Anna'nin onlarda kahvalti yapalim önerisine ragmen eve gelip, dus alip kahvaltidan önce dinlendim. Sonra 14.30 da senliklerin yapildigi yere gittik, onlarda geldi, hep birlikte fika* (*Isvec'in kahve saati: Kahve-cay- meyvasuyu, tarcinli pasta-kek-tart) yapip evlerimize gittik, ust bas degistirip, onlarda aksam yemegindeydik.

Yemek öncesi beyler de kostu. Ayni parkuru bizden 10 dak önce bitirdiler. Yemekte ictigim sadece bir bardak saraptan baska alkol almadigim icin, 23.30 da araba kullanabildim. Alkollu olurda araba suremezsek diye bizi almasi icin arabamizi verdigimiz arkadasi evine biraktik. Arabayi gidip ondan alma derdinden de kurtulduk, ustelik yine zinde uyanip, sabah da 5 km kosup, 1 km yuruyebildim.

Yarin umarim bacaklar isyan etmezde hic ihmal etmedigim hafta sonu idmanim 6 km yi en azindan yuruyebilirim...

Aferin bana!

4 comments:

Tijen said...

Evet evet aferin sana!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Tijen, cok tesekkur ederim...

Dunku yuruyusu de yaptim. Hatta kosmamak icin zor tuttum kendimi. Sabah ise gelirken yurudugum surede de hic idman agrisi hissetmedim.

Tijen said...

Çekirdekler demişsin ya, kayısı çekirdekleri mi? Fazlası zarar diye bilirim, içerdiği bir madde nedeniyle. Tek tük yemekten zarar gelmez tabii...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Tam tersini okumustum nette cok faydali diye, dedigin gibi zararli ise tektukle sinirlarim bundan böyle...