Friday, April 23, 2010

Hangi Filimler Hangi Yasa Uygun!

Alp yuzme idmanindan sonra ev yolunda arabada karnini doyurdu. Eve gelir gelmez de, o yurgunluga ragmen, babasiyla futbol oynamaya gitti. Ege evde kalmayi ve Nintento oynamayi tercih etti. Ben de yanina oturdum, Tv seyrediyorum. Yeni filim baslamak uzere ve anonsda 'bu filim 10 yasindan kucukler icin uygun degildir' der demez Ege elindeki oyuna ara vermeden 'puss' (Öpucuk) dedi. Herzamanki ciddiyetiyle devaminda da "10 yas diyorsa öpusmeli, 15 yas diyorsa aksiyon ya da korku filmi basliyor demektir" diye ekledi. Filim baslar baslamaz 'ben demedim mi, bak igrenc' filan diye kafayi kaldirmadan laf atmaya basladi. Ben de 'aksiyon filimlerinden iyidir, savasacaklarina sevissinler' diye klasik karsi fikir uretmekten geri kalmadim.

No comments: