Friday, April 9, 2010

Unutmadan Ege'den ve karda piknik!

Dun yine 1000. kez Arn'i seyrediyorlardi filim kanallarindan birinde.

Arn Isvecli ve Norvecli askerlerine Danimarkalilara saldirmalarini emrederken, Tanri sizin yaninizda gibi, bilindik, klasik yureklendirmeleri yapti.

Ege herzamanki ciddi ve ani tavriyla " Arn tanriya inaniyor mu?" diye sordu.

Ben de "Kesinlikle inaniyordur, o zamanlar inanmamak suctu" diye yanitlayinca...

"Belki de filmi cekenler inaniyordur" diye bilmis bilmis ekleyiverdi...

****

Sacda geyik eti!













2 comments:

Anonymous said...

sacta geyik eti vede muhabbeti...super,,, bizim buralara yaz geldi gecen hafta sonu 25 dereceyi gorduk, kar hic olmadi, ama bugun -5i de gorduk...inisli cikisli bahar gunleri, hasta eder adami onada ailecek dayanicaz artik..bu sene H1N1 asisi bize iyi geldi galiba sapasaglam bir kis gecirdik..umarim bu gunlerde iyi gecer...
Bende Perinin (6) muhabbetini anlatayim.. kolu ciktigi vakit tanriya yalvarmis agrisi gecsin diye ama uyaninca sinirle geldi.".inanmiyorum tanri yok, cunku yatarken iyilestirsin kolumu diye soyledim, ama hala cok aciyor, olsaydi iyilestirirdi beni" dedi...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Bize de geldi sonunda bahar, ben de kayak kosuyu tabana kosuya cevirdim paskalya itibariyle, o yuzden asfaltin vucudumdaki deformasyonu herdaim mevcut...
Biz h1n1 den evvelden cok hastalanmiyorduk ama bu yil tum isvec az hastalanmis, korkudan hijjenige özen artmis o yuzden denildi...Alp'in de tirnaklari uzadi, virus korkusuna yemegi birakti...
Peri'ye söyle dunyada eziyet ceken o kadar cok cocuk var ki onunkine sira gelmemistir...Sevgiler hepimizden hepinize...