Tuesday, October 12, 2010

"Yuzup kas gelistirmektense,

Matematik calisip Einstein olurum", daha iyi dedi Ege. Alp'in idmani 2 saat olunca erken gelip havuzda beklemek zorundaydik. Bizim evde cocuklarin her dedigi olmuyor. Canlari istedikleri zaman "Ben biraktim sunu bunu"deme luksleri yok. Tanidigimiz arkadaslarimizin yaptiginin tersine, rusvet-ödul her turlu ikna yöntemini deniyoruz... Dunku yuzme idmanina girmesi icin önce koca bir dondurma aldim. Sonra binbir dil döktum, en azindan yarim saat katilmasi icin israr ettim. Yarim saat sonra kosarak geldi "kizin teki itti, kolumu siyirttim" bahaneleriyle sicak dusunu alip giyindi, yarim saat de internetten kendi yazdirdigim matematik alistirmalarini cözdu. Böylece kendi dedigi de oldu.

Alp de önceleri zaman zaman yuzmek istemiyordu. Ille de arkadasi da olsun istiyordu. O yakin arkadasi hokey icin yuzmeyi biraktigi halde, ben bazen nabiz yoklamak icin "tenis yeter, yuzmeyi istersen birakabilirsin" dedigim zaman bile"birakmam asla" diyor!

4 comments:

beste said...

hahaha matematigi tercih ettigine gore canina tak demis demekki :) selamlar hepinize

Anonymous said...

:) Vardır bir bildiği, akıllı çocuktur o :)

Lapis lazuli said...

Bizde de her rusvet mubah!ozellikle Lara zaman zaman zorluyor beni, koclardan birine isinamadigindan!
karin agrisi, bas agrisi, dis agrisi... ama ise yaramiyor! Gercegi, sahteyi ayirma kabiliyeti var ya annelerin:-)

Yaptiklari sporda devam etmeleri benim ozellikle iteledigim konu. Cunku seviyeleri arttikca hep eglence olmaktan cikiyor, zorlandiklari da oluyor, istemiyorlar iste bazen...
Neyse, zora gelince vazgecmemeyi ogrensin keratalar;-) Ileride anlayacaklar bu itmelerin sebebini(umuyorum!)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Beste, neyse matematigi cok seviyorlar ben de buna cok seviniyorum,

RRH, tesekkur ederim iltifatina :)

Cano, Ege icin baski yaptigimizin farkindayiz ama onun dedigi olarak bu kez, sedece tenise devam etsin istiyoruz...
Lara gibi herfirsatta kucuk olmanin avantajini kullaniyor kerata :)))