Monday, September 24, 2007

Vatan'da Mine Kirikkanat diyor ki!

Önce bir ayrinti: Asliberry severek okudugum ve oldukca populer bir blog. Bu blogda da rastladigim gibi, coluk cocuk uzerine guncel konularda bolca yorum birakan blogcular, yurdumuzun icinde bulundugu guncel politik konularda kendi adlariyla görus birakmaya cesaret edemiyorlar.

Mine Kirikkanat yazilarini hic kacirmadan takip ettigim bir yazar. Vatanini seven ve göruslerinden hic ödun vermeyen gercek bir cumhuriyet kadini o. Lutfen bugunku yazisini okuyun ve mumkun oldugunca da yazilarini takip edin, tabiki benim gibi dusunuyorsaniz!!!

9 comments:

Nihat Akkaraca said...

Evet, Alp&Ege'nin Annesi,
Mine Kırıkkanat fırsat buldukça okuduğum bir yazardır. Son günlerde pek fırsat bulamamıştım. Arasıra Vatan alıp okumamgerekiyor.
Size daha sık yazamadık. Bizim misafir trafiği daha hızlı devam ediyor. Şikayetimiz yok. Özellikle daha da mutluyuz arkadaşlarımızla ve çocuklarımızla.

Anonymous said...

Mine Kirikkanat'i kim tanimaz, hani su Fransa'daki Turk gelin ile ilgili yalan habere adi karisan yazar degil mi :)

http://www.habervitrini.com/haber.asp?id=127768

Fatma said...

Kendisi aynı zamanda şu satırların da yazarıdır;

"Don paça soyunmuş adamlar geviş getirerek yatarken, siyah çarşaflı ya da türbanlı, istisnasız hepsi tesettürlü kadınlar mangal yellemekte, çay demlemekte ve ayaklarında ve salıncakta bebe sallamaktadırlar. Her 10 metrekarede, bu manzara tekrarlanmakta, kara halkımız kıçını döndüğü deniz kenarında mutlaka et pişirip yemektedir. Aralarında, mangalında balık pişiren tek bir aileye rastlayamazsınız. Belki balık sevseler, pişirmeyi bilseler, kirli beyaz atletleri ve paçalı donlarıyla yatmazlar, hart hart kaşınmazlar, geviş getirip geğirmezler, zaten bu kadar kalın, bu kadar kısa bacaklı, bu kadar uzun kollu ve kıllarla kaplı da olmazlardı! "
Kaşınmak, balık sevmek, kıllı kısa bacaklı olmak arasında böylesi sığ bir ilişki kurmak kolay meziyet olmasa gerek. Bu satırlarda, sadece saygısızlık değil, aynı zamanda ırkçılığın, önyargının kendisi mevcuttur.Zaten aynı şahıs 22 Temmuzdan sonra sonuçları (Türk milletinin) soytarılığının kabası, sahtekarlığının kalını olarak yorumlayıp, odun gibi ağız dolusu "oha" dediğini de yazmıştır.
Tabi yine de okuyalım, okutalım, ibret alalım..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Nihat Abi, ben Vatan'i aslinda gazete olarak boyali basina tam örnek oldugu icin sevmiyorum, ama yazarlarinin cogunu keyif alarak okuyorum. Gazeteyi acip dogrudan yazarlar sayfasina gidiyorum internetten ve cirkin göruntulerden kurtuluyorum.

Isimsiz, Mine Kirikkanat'in cok yillardan beri iyi bir okuyucusu oldugum icin, neyi dogru neyi yanlis yaptigini cok iyi biliyorum. O yuzden senin verdigin linke merak edip bakmadim bile...Sana önerim, sen benim sayfama da gelme...

Mabel, o satirlari buraya kopyalama zahmetinde bulunmussun...Ben o yaziyi ve sonrasinda ne oldugunu cok iyi biliyorum...Hatta Mine Hanim'a tazminat ödemek zorunda kalan Radikal'in zavalli yazarlarinida...

Anonymous said...

O linke bakmayin, cunku orada habere konu olan insanlar diyor ki, olayin Mine Kirikkanat'in dedigi ile asla ilgisi yok. Siz hala diyorsaniz ki ben o insanlara degil de Kirikkanat'a inanirim, ben sizinle asla ayni tartisma forumunda bulunamam.

Benim de size tavsiyem, kendi gorusleriniz disina da bakabilmeyi ogrenin.

Anonymous said...

Cok guzel demissin, ustune de hemen bir ornek belirivermis. Neden baska konularda yorum yapmazlar da politik konularda oltaya takilirlar bilmem :-)

Asortik Krep said...

Aslında bu oltayı kime ,nasıl attınız bilmiyorum ama çocukla ilgili yorumlarda o blogda sık sık yazan başka bir blogçu olarak sadece kendi adıma cevap yazmak istedim..
Genelde kendi bloğumda yeterince tarzımı ve düşüncemi belirttiğimden onun bloğunda ki destek vermek istediğim ya da yorum yapmak istediğim kısımlarında sadece yorum yazdım.Sanırım kastettiğiniz çocuk yazılarında yorum yazan "bütün" yorumcular değil.Genelde çok yorum yazıp politik yazılarında ve kendi bloglarında sessiz kalanlar ya da tarzı anlaşılmayanlar kastedilmiş olmalı..Yoksa öyle değil mi?
Açık yazmayı seviyorsunuz sanırım ama bu kısmı biraz kapalı kalmış :)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Zeynos, hayir hayir, yapabilirler karsi bile olsalar Mabel gibi acik isimle yapsinlar...

Asortik Krep, senin blogunu da ben sikca ziyaret edip, hic yorum birakmiyanlardanim. Hosgeldin. Sadece dikkatimi cekmisti Anayasa ile ilgili bir yazisi birgun öncesi gelen 20 kusur yorumdan sonra 4 de kalmisti, buna ben de dahilim, ama ben görusumu senin de dedigin gibi cok acik gösteriyorum.

Anonymous said...

Cidden guzel yazilar yaziyor Mine Kirikkanat, benim icin neye karistigi degil, anlatim sekli ve dusunceleri onemli:))