Thursday, October 23, 2008

Gittim, Gördüm, Geldim...

Postum yeni dunya ile ilgili degil, gelirken ucakta okudugum TR'in sözum ona en buyuk davasi 'Ergenekon'la ilgili...Bu dava Tr'nin simdiye kadar gelmis gecmis butun belalarini basimiza acanlara karsi acilmis davaymis...Saniklar kendilerini Kemalist diye adlandiran TR'nin fasistleriy-(Högerekstremist)mis (Höger-ekstremist: Iskandinavlarin fasist partilerine deniliyor)...Hizbullahi, PKK'yi bunlar destekleyip olusmasini saglamis. Tr'de 50'li li yillardan sonra halkin oy cogunluguyla kurulan hukumetlerini bunlar darbeleriyle yikmislar...H.Dink'i öldurmus, O.Pamuk-RTE 'i öldürme planlari varmis...Halkin cogunluguyla gelmis, su andakini de darbeleyeceklermis.Tam orta sayfanin iki yani da dolu, kocaman fotografta bol Türk bayrakli Cumhuriyetcilerin gösterilerinden biri vardi...

Sevgili Fulya bugunkü postunda Ergenekon davasindan bahsediyor en yakininin gözlemleriyle hem de...

6 comments:

B5 said...

Bloglar kapatildi mi gercekten Turkiye'de? Saka olsa gerek!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Ne zaman, bugun mu?

B5 said...

Tam anlayabilmis degilim icerigini bu isin. Richard Dawkins in sitesinde "BANNED IN TURKEY" yaziyor. NTVMSNBC'den gordum. Neler oluyor, neler bitiyor, kim ne, anlayamiyorum.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Demokrasi bayragi ancak böyle tasinir AKP tarafindan!

Geveze Kalem said...

Merak ediyorum sizlerin bulunduğu ülkelerde bu mânâsız kapatma meselesiyle ilgili görüşler nasıl?
www.gevezekalem.wordpress.com adresinden ve blogspot adresimden çifte kavrulmuş yayımlayacağım artık yazılarımı.:)
Sevgiler...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Kocam diyor ki: 'Bak seni kurtardim, TR'nin Iran ve Arabistan gibi ulkelerden farki yok demiyor muyum ben sana' diye alayci konusmalarini duyuyorum simdilik :(((