Friday, October 10, 2008

Tanriyla pahali yakinlasmalar!

Demin TV'de gözume carpti, bir ünlü ogluna vaftiz töreninde Versage'den 40.000 USD lik giysi almis, neymis efendim tavsan kulakli kapsonu varmis! Hemen arkasindan Madonna tanri huzurunda 2.kere evlilik yeminlerini tekrarlarken kocaman Esterin E'si bir 200.000.-USD lik elmas kolye hediye almis kocasindan...Ester adinin Incil'deki önemi filan da vardi programda...

Tanriya yaklasmak isterken bu kadar savurganlik yapmak her dine mahsus olsa gerek, Ramazan örnegindeki gibi...

Ben bir hafta Newyork-Washington dolasip su finans dunyasinin derdi neymis ögrenmeye calisacagim ;-) TR den haberleri ise geldikten sonra artik yazarlarin arsivinden ögrenirim...

4 comments:

Goddess Artemis said...

Zeitgeist: The Movie'yi mutlaka izleyin! Filmin başında tam da bu anlattıklarınıza uygun bir şeyler var.

Ayşegül Taştaban Erzincanoğlu/ Behçet said...

Finans dünyasının kalbinden yorumlarını merakla bekliyorum. Hele bir de şu eski bankacılar ne yapıyor bak bakalım..
İyi yolculuklar..

Anonymous said...

Daha bloguna gelmene zaman var ama:

http://www.salon.com/books/review/2008/10/22/zuckerman/index.html

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Artemis, gelecek hafta izinliyim filmi bulmaya calisacagim...

Aysegul, Wall Street'i görunce bizim Karaköy'un Bankalar Caddesi geldi aklima...Gözlemlerimi sonraki postumda anlatacagim...

Elif, okudum verdigin linki...hepinizi bekleriz vallahi, belli olmaz bana Cain'de kazanabilir gibi geliyor, Pust Bush'u iki kere secen milletten hersey beklenir...