Sunday, March 1, 2009

Spor Tatilindeyiz!

Burada bizdeki gibi dönem tatili 2 hafta, ama 1 haftasi yeni yildan cok önce, 2.hafta da yeni yilin 10.haftasinda...Bugun klasik Vasa Kros Kayak yarisi var...Su anda kazanan belli oldu, P-O artik serbest yerinden kimildamamasi icin neden yok...ya slaloma ya da uzun kayak (kros) yapmaya gidebiliriz...Cunku hava dirasida acik, gunesli ve karlarin mayismamasi icin de geregi kadar soguk... Pazar gunu tenis saatimiz 1 de ,onu da 2 haftadir sabah 9 da giderek guzel karli havalari disarida gecirmeye calisiyoruz...

Not: Verdigim link acilmadi :( Sonra cözerim sorunu umarim...ya da surada da yazdigim gibi bir klasik...

4 comments:

Nisan said...

Merhaba, ben Kar adli yaziniza da mesaj biraktim ama gozunuze carpmadi belki.

Ben de Isvec'te yasiyorum, sizin yaslarinizdayim.

Sizinle haberlesmek isterdim.

Selamlar

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Merhaba Nisan, e-mail adresimi yazdim, görusmek uzere...

Suleyman Ve Ben said...

Merhaba Alp & Ege'nin annesi,

Sport Tatili harika fikir :)

En cok hangi spor senin favori?
Tenis ya da kayak?

Biyografi kitap tavsiyeler senden ve cok tesekkur esimden :)

Kanada'dan cok selam sen ve herkes ailede senin icin.

En mutlu gunler,

Suleyman.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Merhaba Suleyman,

Ben en cok kayak krosu seviyorum, cunku gercekten tum vucudu calistiran gercek idman...Slolomu buraya gelince birakmistim, cunku P-O sevmiyor ve ona spor gibi gelmiyor, sadece eglence diyordu...Simdi tekrar basladim cocuklara
ögretmek icin, P-O da destekliyor, cunku cocuklar cok seviyor, her firsatta disarida olmalari bizim isimize geliyor...

Tenise gelince,P-O cok iyi bir tenisci, Alp ve Ege'ye de ögretiyor, o yuzden bana sira gelmiyor...Ben zaten hicbir zaman iyi bir tenis oyuncusu olamadim :(

Isvec'ten sana ve karina sevgi ve selamlar...