Monday, April 20, 2009

Ege'den incileri unutmadan!

Ege yatmadan önce Alp'i kizdirip durdu. Alp de iyice yorgun, zirlayarak kendi odasina babasiyla gecti. Ben de Ege'nin dikkatini dagitmak icin, bizim carsaflari birlikte degistirelim dedim. Bu arada hala hoplayip zipliyor, nicin kizdirdin abini diye sordum, ben degil beynim öyle istiyor diye, yanit verdi. Birkac dakika sonra eline kurmali calar saati gecirdi, onu zirlatmaya basladi, su anda beynin ne istiyor diye, sordugumda: Saati caldirdip, sana yardim etmememi diye, yanit verince, iyice koptum, ben unutmustum halbuki bana yardim etmesi gerektigini!
***
Biraz sonra artik saat 9 uyuman lazim dedim. 9'un isveccesini hemen bulamadi, ben de unuttun bak Turkceyi diye elestiriverdim. 'Just det nio' (haa dokuz) derken, siraladi gerekcelerini. Isvec'te Turkce'yi, Turkiye'de Isvecceyi, Kanada'da ikisini de unutuyorum demez mi. Sanki sakir sakir Ingilizce konusuyor velet! Topu topu 3 haftalik yasamisligi var Kanada'daki kuzenlerinde.
***
3. inciyi unuttum bile, onu da ekliyeyim aklima gelince :)

6 comments:

Mine said...

:)))
Bayılıyorum çocukların şu pratik zekalarına!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine, haklisin cok, hepsi özgün.
3. incisi de aklima gelmisken anlatayim: uyumadan önce bana yuvadaki ögretmenlerini elestiriyordu. Erkek olan en kötusuymus: yaramazlik yaptiklarinda onlari uyarirken, kollarindan tutup sert konusuyormus; az iyi olan: elini yuzlerine degdirerek konusuyormus; ama en iyi ögretmeni ise: ayni göz hizasina gelip hic dokunmadan konusuyormus...Sevgiler

Mine said...

Ne kadar doğru bir saptama bu böyle... Psikologların dediklerini o bu yaşında söylemiş.

B5 said...

Yine harika anilar.

Bu cocuklarin yaptiklari tespitleri herkes okumali...

Sevgiler,

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Mine ve B5, söyledikleri hakikaten psikologlarin kitaplarina girmemis olsa, al hazir yaz cinsinden...

beste said...

bende oyumu en iyi ogretmene veriyorum hakli cocuk...