Tuesday, February 23, 2010

Alp'in Asklari

Dun aksam okuldan eve dönus yolunda:

Alp: Anne bana Embla ve Seyma asikmis, Emilia söyledi.

Ben: Peki ya sen hangisine asiksin?

Alp: Ben ikisini de umursamiyorum...

Ben: Yoksa Emilia'ya mi ?

Alp: Biz arkadasiz...

Sabah kahvaltisini bitirdi, salonda topla 2 sut cekerek mutfaga bize geri döndu :

A-Biliyor musun Anne, Seyma'nin neden asik oldugunu biliyorum, gecen gun ona masaj yaptim, o yuzden bana asik oldu.

B- Cimnastik dersinde mi?

A-Okuma dersinde, bir grup okudu digeri sirta masaj yaptik!

9 comments:

Açalya said...

nasıl bir okuma dersiymiş bu? :o)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Acalya, Isvec usuludur kesin :)))

Açalya said...

Isvec`lilerdi di mi masajda pek iyiydi...hangi milletti o yav?

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Isvecliler pek cok seyde iyiler ama masaj deyince uzak dogulular aklima geliyor...

Anonymous said...

Iyi yere kurmus cadiri!!!!!;o)

Bizimkinde yok oyle seyler henuz. Benimle evlenecek hala. Birak, boyle kalsin bir sure. Sonra yuzume bakmayacak nasil olsa! :oP

www.elifsavas.com/blog

Lapis lazuli said...

Ben Cansu ilkokuldayken hic boyle seyler duymadim ki onunla da herseyi konusuruz, ama Tolga'da gece yatmadan onceki muhabbetlerimiz kim kimden hoslaniyormus falan ustune hep niyeyse! Kac yasindayken ilk kiz arkadasi olmaliymis, ilk girlfriendiyle mi evlenmesi lazimmis, ya baskasini daha cok severseymis...ayyy ay ay, zor sorular vesselam:-))))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Elif, bizimkilerde de var hala o kompleks, 11 yasina kadar da olurmus...Hani aynaya bakmasam onlarin laflariyla burnum iyice havada olurdu :)))

Cano, halbuki 'kizlarin seytani erkeklerden daha cok olurmus' denir halk arasinda degil mi :)))

Lapis lazuli said...

Habibe aslinda aynen oyle! Benim oglanin aklina sokan da sinifindaki ona asik kizlar! ;-) Pesinde dolana dolana, mesajlar yollaya yollaya aklina soktular cocugumun :-))))))))

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, kizlari da anlamak lazim, diplerindeki lisansli yuzucu yakisikliyi kim kacirir alaskina :)))