Tuesday, March 16, 2010

Ben Turk degilim!

Sen Turkiye'de dogdun diye biz Turk olmak zorunda degiliz, sadece Turkce adlarimiz var, Turkce konusabiliyoruz ama ben Turk degil, Isvecliyim diye, ciddi sekilde aglayarak dökturdu Ege arabada...

Ben de neden Turk olmak istemiyorsun diye sordum...

Turkiye tehlikeli bir yer, dedi.

Neymis tehlikeli olan diye, devam ettim...

Deniz kestaneleri var, ahtopotlar var, Alp'in elini isiran balik var demez mi!

O saydiklarin buranin denizinde de var, yazin bile soguktan kafayi sokup yuzemedigimizden göremiyoruz diye, ben de .ok atmaya devam ettim :)))

7 comments:

Açalya said...

ahahahha ben de Türkiye hakkında okulda duyduğu falan şeyleri yada şu anda annesinin tepesini attıran gelişmeleri sıralayacak sandım...

Ne masum oluyor bunlar ya, vallahi çok güldüm.

Anonymous said...

Neyse, sebep pek "sudan"mis! :o))))

www.elifsavas.com/blog

Basak said...

Sizin oğlanlar hakikaten alem:) Ben de bu ne bilinç diyecektim tam, hem de "yoksa okulda türkiye .oktan bir yer" diye mi öğretiyorlar diye üzülecektim... Keşke tek kusurmuz sizinkileri ısıran balık ve ahtapotlar olsa:)))))

ayçobanı said...

Buu kanisinda baska etkiler de olabilir mi annesi?? Yani genel anlamda isittikleri, izledikleri bir "TR pek de hos bir ülke degil" olgusu yarattiysa onun kafasinda, o da belki olsa "olsa bu baliklar yüzündendir" diye yorumlanmis olabilir.

Ben de bu ülkeye keske sirf isiran baliklar yüzünden kiziyor olsaydim zaman zaman ama ben isiran kafalara gicigim!!

Alp ve Ege'nin Annesi said...

:))))
Sudan sebepler siraladiklari ya da siralayabildigi...

Gundeme paralel, Ayca'nin dedigi gibi P-O ile konusmalarimizdan olan biten gelismeleri sanirim cakiyor, ama sözlu ifade edebilecek kadar yeterli olmayinca kendi yasadigi deneyimlerle aciklama yapiyor...

B5 said...

Yasadigi yeri sahipleniyor. Acaba cocuklarda ev olgusu hangi yasta basliyor. Herhalde cok erken yaslarda degil mi?

Alp ve Ege'nin Annesi said...

B5, biz TR'de kendi yazlik evimizde tatile baslayana kadar cocuklar evimize gidelim diye agladilar, teyze-anane evini bile yadirgadilar hep...