Tuesday, March 23, 2010

Livaneli'den

TIK TIK!

7 comments:

yaban said...

Livaneli'yi severim ama bu yazısını bayağı ayrımcı buldum. Doğunun gerikalmışlığı malum fakat ülkeyi ortadan ikiye bölmek de bu kadar basit değil. Doğuda batı, batıda doğu her zaman mümkündür. Ama batının doğululaşması, doğunun batılılaşmasından daha hızlı gitti denilse, eyvallah..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Baris, genellemeleri kabullenmek zordur, buyuk istisnalarda kesinlikle vardir. Ama dinci, asiri etnik milliyetci partilerin TR haritasina dagilimi bu yazinin en basit ispati...

Lapis lazuli said...

Ben niye bu Livaneli denen adama bir turlu isinamadim bilmem! Cok mu kasiyor kendini, oyle hisettigimden mi ki... Ya da sanatci adam politikaya bulasti diye belki... Fazil Say'a da gicigim var bu yuzden mesela, boyundan buyuk laflar etmeye kalktiydi, eline yuzune bulastirdiydi bence, Livaneli yine daha akilli ama...amasi var iste:-)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, bence Livaneli'nin kendi yazdigi biyografisini oku! eminim sevecegine...

Lapis lazuli said...

peki :-) oyle diyorsan ilk firsatta okurum, benimki onyargi! bilmeden, okumadan iste:-)

Lapis lazuli said...

Simdi arastirinca gordum, Sevdalim Hayat kitabini soyledin di mi? Yazdim kafaya, ilk firsatta...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Evet o, adi aklima gelmedi, biliyorsun halimi hadi deyince internetden de bakamadim.

Aysonu-basi ben cok yogun calisiyorum yorumunu yanitlayamadim...Isleri toparlar toparlamaz yukariya ya yazacagim...

Sevgiler...