Thursday, March 11, 2010

Kilolu Cocuklar!

Isvec'te 3000 ilkögretim cocuguyla yapilan ankete göre: Teve basinda uzun sure oturanlarin asiri kilolu olusuyla baglanti kurulmus. Bilgisayar basinda elinde kontrolle oyun oynayanlarda böyle bir risk yokmus. Cunku eli bos olmadigindan yemeye firsat bulamiyormus. Teve basindakiler bir yandan da atistirabildiklerinden kilo alma riskleri varmis.

Heriki grubunda surekli ekrana bakmalari asiri yorulmalarina neden oluyormus...

Ege asiri zayif oldugundan oyun oynarken kalan yemegini agzina tutuyorum. X-box icin, doydum diyerek, inatla yenmeyen yemek, yine xbox sayesinde farkina bile varmadan midesine sayemde gönderiliyor .

Nok: Konuyla alakasiz yandaki guncellenen bloglardan biri aslinda, TIKlamak isteyene...

4 comments:

Zeynos said...

Isvec parlamentosu soykirimi kabul etmis diye okudum. Isvec'e de tavir takinmisiz. Tavir takinmaktan baska birsey yapamiyoruz ki yillardir..

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Sorma Zeynos! benim de Elif Savas Felsen'in deyimiyle TR'ye tabak firlatmak geliyor icimden ... ama yine de sonuca uzuldum...aksam destekleyenler Kürt-Ermeni-Suryani lobileriydi hatta dinci olan cevrepartisi milletvekili sadece Mehmet Kaplan su anki hukumet hatirina TC iyi yolda diye partisine karsi bir yorum yapti, yani TC'nin herkes altini oymak istiyor...

Anonymous said...

Hepsi Orhan Pamuk'un basinin altindan cikti bunlarin...
Ayrica Turkun Turkten baska dostu mu varmis canim?
Ne mutlu "biz sutten cikmis ak kasik" Turkuz diyene!

Levent

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Levent, fonda OP vardi sonucun haberi verilirken, o öyle dediyse bize de oylamak niye dusmesin der gibiydi Isvec TVsi...