Tuesday, May 4, 2010

10 Ayet !

Suradan okudum...

6 comments:

Selen said...

Cok ilginc. Neden elime herhangi bir kutsal kitabi almadigimi, alip da neden biraktigimi hatirladim simdi.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Selen, bunlari okuyunca akli basinda erkek cinsinin bile feminist olmamasi elde degil.Bu kadar mi erkek kayrilir, yahu?!

beste said...

tuyler urpertici!!!Belki tum bunlar kurbansiz suclari, tecavuz sonrasi ortadan kaldirilan zavalli kurbanlari aciklar.

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Beste, bence de evirip cevirip degistirmezsen dumduz ayni dedigin gibi...

Anonymous said...

Eh be canim, simdi binbesyuz yil once Arabistan'da yazilmis herhangi bir kanun kitabini ac, oku, o kadar sasirmazsin. Millet bunu hala uyguluyor, hatta kutsal bilgi sayiyor diye sasiriyoruz. Yoksa ben Hammurabi Kanunlari'na hic de boyle gozlerim yerinden firlamis, nasil olur diye baktigimi hatirlamiyorum! :o))))) Hos, Hammurabi Kanunlari bu kanunlardan daha insancil ama o baska konu! Hmmm... Aklima bir blog konusu getirdin!

www.elifsavas.com/blog

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Elif, bende de sendeki yetenek ve yurek olsa acardim bir blog bu konuda...