Monday, May 31, 2010

Yuzmeli Gunler!

Dun Alp'in yuzme yarislari nedeniyle sehir disindaydim. Ege'nin de yuzme okulunun son gunuydu. Biz sehre döndugumuzde ailemizin diger 2 ferdi havuzda bizi bekliyorlardi. Diplomasinda ayni seviyeye devami görunce, 'hoppala nicin böyle degerlendirmis uyur-gezer ögretmeni' diyerek, P-O'dan kaptigim gibi kagitlari, havuzda sonderslerini yapan bas antranör Maria'ya sormaya gittim. O da bekledigim tepkiyi vererek, 'ustelik ben de Ida'dan (Bir sonraki grubun antranöru) Ege hakkinda inanilmaz övguler aldim' diyerek sitemle guldu ve her ikisi de 'teknik gruba geliyor pektabiki' diye, beni geri gönderdiler. Ben de bizimkilere dönup 'köpekbaligi grubunu atladi' deyince, yuzmeyi bitirecegini söyleyen Ege, teknik grubun haftada 2 kere olanina gitmek istedigi, naralari atmaya basladi...

No comments: