Monday, December 31, 2007

2008 yili kutlu olsun!

Ben bu postu yazarken bilgisayarin basinda "otiriirdim, yerler kumbir kumbir ediyordu", (Cok Turk filmi seyrettim tatil boyunca. Yöresel siveler hala kulagimda, bana Lice depremindeki bir TV röportajini hatirlatti 70'li yillardan, su anda yer gök gercekten gumburduyor). Kurdum ucayagi balkona, ama bir turlu boslugu cekemedim, asagidaki fotografla yetinecegiz bu postumda...

Bizbizeydik. Hepimiz en sevdigi icecegini eline alip, 2008'in hepimize, herkese mutluluk ve saglik getirmesini diledik, yaklasik 6 saat önce... Cocuklar ayni saatlerinde uyudu, ben de Hedikli Ev'den rapor yaziyorum, yarin yine tatil diye...










Not: Yeniyila girmeden önce, 1976 dan beri gösterilen geleneksellesmis TV skeci Grevinnan och Betjänten'i seyretmekse farz Isvec'te...

12 comments:

Nihat Akkaraca said...
This comment has been removed by the author.
Nihat Akkaraca said...

Bu yazınıza ilk "Kommentare" bizden...

Ege'ye, Alp'e, Habibe'ye ve P-O'ya
Mutlu, sağlıklı, içinde Datça tatili de bulunan yeni bir yıl dileriz. Emel & Nİhat

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Nihat Abi-Emel Abla, 2007 nin en guzel zamaniydi orada olmak, sizleri de tanimak, görusecegiz elbet yeterki hepimizin sagligi (Sizlerin, bizlerin)yerinde olsun, saygilar hepimizden sizlere.

Anonymous said...

Sizinde yeni yiliniz kutlu ve mutlu olsun:)

Mine said...

Nice mutlu yıllara!

Sevgilerimle

Mine

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Derya ve Mine, cok tesekkur ve sizlere de mutlu yillar dilerim...

Anonymous said...

Mutluluk, saglik, huzur... Hepsi sizin olsun!!!

www.elifsavas.com/blog

gezicini said...

nice sağlıklı, mutlu yıllara..
sevgiler
gorki

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Elif, size de ayni dileklerimi iletir, cocuk radyonuzu da tebrik ediyorum...

Gorki, size ve gelecek yeni uyenize de mutlu, saglikli yillar diliyorum...

B5 said...

Yorumlari yazmada en fazla geciken benim bu yil!
Bu guzel aileye mukemmel bir yil diliyorum :)

Anonymous said...

merhaba ben Tr-İzmir'den yazıyorum uzun süredir blogunuzu severek takip ediyorum . Özellikle eşim uzun yıllar isveçte yaşadığı için ve orada yaşayan 2 çocuğu( muz) olduğu için İsveç kültürü bana okuduklarımdan ve anlatılanlardan yabancı değil.
Sizin blogun yemek arşivine eşimle beraber göz attık eşimin aradığı uzun zamandır sayıkladığı lezzeti bulabilme umudumuz vardı .Skorpor bu pekmisetin tarifini internette isveççe olarak bulduk ancak ben onu yinede denemiş birisinden formulize etmeyi isterim böyle bir deneyiminiz olduysa paylaşırsanız minnettar kalırım eşimin adına da simdiden teşekkürler - sevgiler

Alp ve Ege'nin Annesi said...

B5, yorumunu yeni gördum...O yuzden yanitsiz kaldi...Ayni dilekler benden de size...

Anonim, skorpor ben birkez yaptim bu post yazildigi zamanlarda yedik, sekerli, safranliydi...Uzun sureli, evde katur kitir yenmek uzere el altinda her daim olabilecek bir sert kurabiye...Ekmek gibi olanlari da var bizim samun ekmegin firinlanmis hali gibi...Ama sekerli ve bademli Italyanlarin Cattucini sini öneririm...Böyle ararsan Turkce tarifte bulabilirsin...