Wednesday, January 13, 2010

Ceviz Agaci ve Askimi Supuren Cöpculer

Alp ve Ege'yi bugun okuldan aldigimda, Alp bir muzik mirildanip, benim tepkimi ölcmeye calisircasina muzurca guluyordu. Oglum ne mirildaniyorsun, deyince birdaha tekrarladi. Aaaaa 'Ben Bir Ceviz Agaciyim' diye ciglik attim sevincle. Pektabiki yol boyunca hepberaber tekrarladik. Taaa ki arkadan Ege Isvecce 'Askimi supuren copcuyu' söylesene diye istekte bulunana kadar. Benden 2. sevinc cigligi!

Cunku yukaridakileri yanlizca 1 kez dinlettirdim...

Ben YOUTUBEda onlara ne zaman Turkce birsey dinlettirmeye calissam, abuk subuk bildik seyleri isteyip, benim actigim parcalari dinlememek icin direniyorlar. Cok sIk olmamakla birlikte, zorlayarak, kulaklari alissin diye, actigim muziklerin kafalarina yerlesmesi, yanlis yapmadigimin bir göstergesi iste...

12 comments:

Açalya said...

harika! ilginç gelmiş demek ki sözler, ceviz ağacı, aşk süpüren çöpçü falan...Dante de bu aralar novarçek diye bir şarkı söylüyor bağıra bağıra ama hangi şarkı olduğunu çıkaramıyorum :o) makam falan da yok ya ondan tabi :o))

beste said...

cok sevimliler guzel sarkilari hatirliyorlar minik zeka kupleri:)

Lapis lazuli said...

Ceviz agaci benim de cok dilime dolanir...hala!

Bizden de bir olay...

Bir sabah Lara'nin dilinde surekli 'Oh Canada" Fransizca versiyonu! Okul sabahlarindan aliskanlik. Buranin milli marsi biliyorsun. Babasi dedi ki bir de Turk marsini soyle bakalim, biliyor musun? Aaa biliyorum diye atladi bizimki ve ciddiyetle basladi "Oh Tuurkeeey!" :)

Bizim gulmelerimizden alindi sanirim, baktik kayboldu, sen git odasinda bilgisayardan Istiklal Marsi sozlerini Turkce bul, kagida yaz, youtube'dan da soylenisini bul, calis, bir saat kadar sonra geldi ve ben biliyorum artik deyip ilk iki satiri gayet duzgun soyledi:) Biz cok duygulandik haliyle, hala o ilk iki satir dilinde :-) Videosunu yapip dedeye yollayacagiz:-)

Basak said...

süper, güldüm çok:)

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Acalya, novarcek haha, babannesi de gitti, zeybek videosu gelir yakinda bloga di mi?

Beste, bunlardaki bellek simdi bende olacakti ki :(( , nasil faydalanirdim kimbilir? Habire nicin geldim buraya diye gun icinde en az 2-3 kez soru soruyorum evde loral-hardi, carli caplin filmlerini aratmayan halimle...

Cano, Lara'nin azmine sapka cikarilir, iyi bir sporcu olmasi da bu özelliginden kesin...

Basak, zaten bu halleri yaramazliklarina, simarikliklarina, mizmizliklarina katlanmayi kolaylastiriyor...

Lapis lazuli said...

Habibe'cigim, nicin geldim buraya! hallerine siddetle Ginkgo Biloba tavsiye edilir ;-)

Ilac degil, bir agac! Tableti var ama ben dogalini cayima ekliyorum. Enerji de veriyor ki bize cok lazim!

Arastir bir, sagligina uygunsa dusun derim...

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, ilk aramada daha %90 indirimle satis ilani vardi, ismarladim, sadece 6tl + navlun :))))

Lapis lazuli said...
This comment has been removed by the author.
Lapis lazuli said...

Harikasin, ne cabuk...!

Bir arkadasim alzheimer hastasi olan anneannesi icin Turkiye'ye yollamisti, ona bile faydasi olmus oyle dediler...

Okumussundur, oyle cok cesitli faydasi var ki biri bile gerceklesse, yasasin! ;-)

Anonymous said...

Merhaba , uzun süredir sessizce izlediğim ama hiç yorum yapma fırsatını bulamadığım bloğnuza sonunda bende birşeyler yazayım dedim.
Bundan sonra takipçinizim, yorum yapan diğer arkadaşlar içinde öyle.Umarım aranızda kalıcı olurum . Güzel bilgilerin paylaşıldığı bi blog.
Sevgilerimle
B.

Anonymous said...

Sizi ekliyorum bloglisteme ,
Sevgilerimle
A.B

Alp ve Ege'nin Annesi said...

Cano, ben ilk kez duydum senden...Etkisini bildiririm hemen...

Asli'nin annesi, hosgeldin! ben de takibe aldim sizi...